Ik heb anders ook vrij weinig met dat echte metal gejodel. Dit vind ik dan wel weer heerlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ikke is blij want ik was voorheen de enige zowat die dat vond.![]()
Dit vind ik ook niet erg en dat weet Drizzt ook maar die harde meuk hoef ik echt niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb anders ook vrij weinig met dat echte metal gejodel. Dit vind ik dan wel weer heerlijk.
quote:
Dat dus. En Knetter, want die roosterde me gewoon in andat ik had gezegd dat ik wel wilde. En toen moest ik opeens binnen 10 minuten testen ofzoquote:
Je kan je stufi dan zelfs verhogenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand hoe het werkt met een kamer huren? En of ik dat red met mijn stufi.
iMeetquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is waar wat ze zeggen. Jij ruikt het echt als over jouw of over de meet wordt gepost
Ligt eraan hoe duur de kamer is.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand hoe het werkt met een kamer huren? En of ik dat red met mijn stufi.
Daarnet nietquote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is waar wat ze zeggen. Jij ruikt het echt als over jouw of over de meet wordt gepost
I know, ik wil ook wel erbij lenen. En een paar uurtjes werken, maar wil ook zonder werk het kunnen betalen.quote:
Zo een lekker nummer dit.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Cause I can't! STOOOOP LOVING YOU!!!! NO I WON'T!!! STOOOOOP LOVING YOU!!!
Als je een redelijk goedkope kamer uitzoekt dan kan je dat wel van je stufi betalen jaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know, ik wil ook wel erbij lenen. En een paar uurtjes werken, maar wil ook zonder werk het kunnen betalen.
Ik woon nu thuis, ik weet niet hoe dat allemaal werktquote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe duur de kamer is.
En je bent nu nog thuiswonend? Dan ga je inderdaad meer stufi krijgen.
Wordt wel lastig met de overige vaste lasten erbij(energie, water, internet, ed.), maar het valt te proberen... zolang je niet te veel uitgeeft aan kleding en etenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know, ik wil ook wel erbij lenen. En een paar uurtjes werken, maar wil ook zonder werk het kunnen betalen.
Ik was ook gewoon thuiswonend. Gewoon ff een keer een uurtje ofzo voor gaan zitten en alles uitzoeken. Ik weet het ook niet precies, ben alweer een jaartje of drie uit dat systeem.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon nu thuis, ik weet niet hoe dat allemaal werkt
Kamerhuur is meestal incl. GWL.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met de overige vaste lasten erbij(energie, water, internet, ed.), maar het valt te proberen... zolang je niet te veel uitgeeft aan kleding en eten
ik kan wel zuinig leven, behalve mijn studiespullen, die zijn wel duur.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met de overige vaste lasten erbij(energie, water, internet, ed.), maar het valt te proberen... zolang je niet te veel uitgeeft aan kleding en eten
Je weet dat je t tegen een vrouw hebt hequote:Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je weet dat je t tegen een vrouw hebt he
Slaap lekker manquote:Op maandag 18 juli 2011 23:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mensen ik ga maar es op bed
fijne avond verder![]()
Je kan ook, als je niet net als ik bang bent om met onbekende mensen te pratenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon nu thuis, ik weet niet hoe dat allemaal werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |