Doe je goedquote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luister online, en volgens de site luister ik naar The lion sleeps tonight.
Da's nog een restantje 70 ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom zelfs in de verleiding om er stiekem nog een "herrie"nummer tussen te gooien
quote:
Duivels.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit nummer, Sold my Soul, is nummer 6666 in m'n Winamp playlist![]()
doet dan gaan naar VLC dan naar media, daar ga je naar netwerk stream openen en daar plak je http://listen.radionomy.com/x-raydioquote:Op maandag 18 juli 2011 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet hoe vlc werkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
doet dan gaan naar VLC dan naar media, daar ga je naar netwerk stream openen en daar plak je http://listen.radionomy.com/x-raydio
Oh en dan druk je op afspelen.
Proberen?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
17 luisteraars nu. Ik geef het toch weer een kansje nu.Hoop dat er ook nog iets leuks tussendoor komt.
Ga nu een Palm proberen.
Ja, ik heb allemaal verschillende biertjes.quote:
Zeker! en flink druk ook nogquote:Op maandag 18 juli 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een toffe avond was het toch nog, ondanks dat Knetter niet doorging.
"Koop" dat album, ik garandeer je 100% luistergenotquote:
een wat proberen ?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
17 luisteraars nu. Ik geef het toch weer een kansje nu.Hoop dat er ook nog iets leuks tussendoor komt.
Ga nu een Palm proberen.
Mede dankzij Luke natuurlijkquote:
Ik heb het album al "gekocht"quote:Op maandag 18 juli 2011 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Koop" dat album, ik garandeer je 100% luistergenot
quote:
Het drukste topic vanavond was onder jouw bewind anders. En het 1-na drukste topic van de hele reeksquote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mede dankzij Luke natuurlijk. Die was goed op dreef. Klonk allemaal super en hij deed alle verzoekjes in een handomdraai.
quote:
Het was dan ook toffe muziekquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het drukste topic vanavond was onder jouw bewind anders. En het 1-na drukste topic van de hele reeks
Ik ook. Word er onrustig van hier.quote:
Neuhjquote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar een stuk verdraagzamer dan die eerdere meuk
Heb het volgens mij al eens eerder gedronken maar vond het toen niet zo gedenkwaardig. Vind 'm best lekker op 't moment.quote:
quote:
Ik kan jullie helemaal wegjagen met Dark Funeral, Nargaroth en Nazgûl, maar dat ga ik maar niet doenquote:
Je luisteraars wegjagen.. das handigquote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik kan jullie helemaal wegjagen met Dark Funeral, Nargaroth en Nazgûl, maar dat ga ik maar niet doen
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook meer rocker dan jijDenk ik
Nou ja, uiteindelijk moet je ook draaien wat je zelf leuk vindt natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik kan jullie helemaal wegjagen met Dark Funeral, Nargaroth en Nazgûl, maar dat ga ik maar niet doen
Kun je mn lijst z\ien ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |