Dat sowieso, ik kan nu lekker achterover zitten zonder steeds op zoek te zijn naar volgende nummersquote:Op maandag 18 juli 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is je geraden om te blijven luisteren ja
Serieus hè, wat moet zo'n jongen als jij met Twitter?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder wil me toevoegen op twitter.![]()
Godzijdank kon ik ze op tijd beveiligen.
Maak je nooit een playlist?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik kan nu lekker achterover zitten zonder steeds op zoek te zijn naar volgende nummers.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef STING het volgende:
[..]
En kind, blijf alsjeblieft van m'n stereo afGeniaal was die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ouders en social mediaquote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
En dan over alles wat je daar zegt IRL zeikenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ouders en social media. Net als je ouders op facebook
.
Soms (al weet ik niet hoe je die in VDJ fatsoenlijk moet maken dat ie vanzelf alles doet), maar nu zocht ik gewoon steeds iets uit omdat ik geen zin had om twee uur helemaal te gaan zitten volplannen vantevorenquote:
Ik heb af en toe wat te melden.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serieus hè, wat moet zo'n jongen als jij met Twitter?
Ik maak mijn playlists altijd met itunes.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms (al weet ik niet hoe je die in VDJ fatsoenlijk moet maken dat ie vanzelf alles doet), maar nu zocht ik gewoon steeds iets uit omdat ik geen zin had om twee uur helemaal te gaan zitten volplannen vantevoren.
Ik heb het verzoek afgewezen en mijn account weer publiek gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ouders en social media. Net als je ouders op facebook
.
Ik ookquote:
quote:
Neinquote:Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Dit nummer
DJ kunnen we die riekwests droppen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |