Je kan wel Strikeforce picks maken @ mmplayground, die tellen alleen mee in een aparte secondary league.quote:
Dat de winnaar in de UFC mag blijven gebeurt vaker dan je denktquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef Fyodor het volgende:
Do or die voor beiden....
Lijkt me stug dat de winnaar in de UFC mag blijven. Al hebben we natuurlijk gekkere dingen gezien!
Eruit na 2 losses is heel normaal in de UFC. Al is de heavyweight divisie niet zo groot, dus dat maakt de kans dat hij mag blijven groter. Straks komen de goede Strikeforce heavyweights er bij en is dat voordeel weer weg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk niet dat Struve er uit geknikkert word. Het zou dan zijn 2e loss worden na Sean McSnorkel, dus dat zou lullig zijn....
Inderdaad, ben je 2 meter 11 en nauwelijks te raken ga je vliegende knieën maken vooruit, hij werd gerocked door Buentello en ge KO'd door Travis Browne op deze manier.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef Jajong het volgende:
Als Struve een keer leert slim te vechten zou hij een kans maken, maak zolang hij retarded vliegende knieen blijft maken met zijn handen bij zijn heupen zie ik 't somber in.
Qua skillsset zou hij gewoon makkelijk een takedown kunnen maken en Barry submitten maar hij zal wel weer gaan infighten ofzo.
Ik denk niet dat Dana Struve er zo snel uit knikkert. Hij had bij alle partijen nog dat hij Struve gaaf bezig vond.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk niet dat Struve er uit geknikkert word. Het zou dan zijn 2e loss worden na Sean McSnorkel, dus dat zou lullig zijn....
Denk ook niet dat hij eruit wordt gegooid, maar áls hij verliest dan zal hij niet veel kansen meer krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dana Struve er zo snel uit knikkert. Hij had bij alle partijen nog dat hij Struve gaaf bezig vond.
"Great heart" en "Amazing fights" heb ik wat keren horen vallen.
Misschien ken je hem wel van zien?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:00 schreef Fenomeno het volgende:
Reagan lijkt echt ziek veel op BJ, zijn het broers?
Ben benieuwd naar AA, ken Lopez niet maar als hij een paar stoten kan landen denk ik dat het voor Arlovski weer snel afgelopen is.
Heb hem wel eens bij iMMA en volgens mij ook bully beatdown gezien inderdaad, maar dit is wel een relatieve can voor AA, moet ie wel kunnen pakkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Misschien ken je hem wel van zien?
Ik heb hem vaak genoeg bij IMMA langs zien komen iig.
Heeft wel power in zijn latino handen en een Win over Titties van TUF.
Maar goed, hier moet AA gewoon gemakkelijk van winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |