SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Ja doei.
Met mij*quote:
Jammer, is geil wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grapje schat, natuurlijk heb ik niet zo'n archief.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, met m'n been omhoog, dus goed, volgens de dokter...
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met mij*
[..]
Jammer, is geil wel.
Daar waar Dastan sechs hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.
JA tochquote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.
Jij die van Dastan?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou René, dan mag jij de eerstvolgende keer de ban van Etsu aanvragen om het goed te maken, deal?
Heb ik geen archief voor nodig, als ik iemand uit wil lullen lukt dat sowieso wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA tochZo van die domme quotes die je altijd kan posten dan als iemand gek doet en dan dat diegene zo met een bek vol tanden staat dan enzo
Wil jij het niet eens doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou René, dan mag jij de eerstvolgende keer de ban van Etsu aanvragen om het goed te maken, deal?
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |