halicarnassus is de plaats waar het staat. De gast die er in ligt heet Mausolus. En volgens mij staat er op http://www.antiekewereldwonderen.nl/ heel wat anders dan summoner getiept heeft.quote:
hoe herken je dat dan? Je kunt het toch niet bewijzen. Als er een lijstje staat dat precies ergens staat is het verdacht, maar als het om één antwoord gaat kun je er weinig van zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik je valst beschuldig: Mijn welgemeende excuses!
Maar ik ben een redelijke doorgewinterde quiz speler op Fok, dat ik vals spel snel herken.
Ik wist er maar 1. Misschien heb ik mezelf wel overschat en TheSummoner onderschatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef Asap het volgende:
Ik kan ze ook zo alle 7 opnoemen, ik heb de vraag ook wel eens gesteld
Daar houden we het dan maar opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wist er maar 1. Misschien heb ik mezelf wel overschat en TheSummoner onderschat
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:47 schreef outtayourleague het volgende:
anywho, water under the bridge
belsen mag een vraag stellen!
Voor straf mag jij er 1 makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:57 schreef theSummoner het volgende:
Miscchien dacht 'ie dat 'ie het fout had en heeft 'ie de hele discussie net gemist
Doe ik wel als Belsen niet komt, heb een goede in de pijplijnquote:
Denk het jaquote:
quote:
quote:beslaan
boonsel
flemen
laveien
lopers
penseel
rozenstam
spitsers
uittreden
zekeren
zweet
O ik dacht dat je koud letterlijk bedoeldequote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:11 schreef Wasknijper21 het volgende:
paardrijden zat iets dichter in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |