Ga in een hoekje uitjanken of zo, zeikwijf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je beter niks kunnen zeggen, topic verpester.
Wat is uitjanken precies?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ga in een hoekje uitjanken of zo, zeikwijf.
ik kan alles eten, nooit dik geweest of iets in die richting 1 80 lang 65 kiloquote:Op maandag 18 juli 2011 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Okay, de titel is een beetje overdreven maar nu heb ik jullie attentie. Ter info, ik gebruik de term `volslank` omdat `dik` een onnodig denigrerende term is.
Maar wat het dus is, ik heb de pech dat ik op m'n eten moet letten wil ik niet dicht slibben. Gelukkig sport ik op het moment 5x per week en let ik best wel goed op wat ik eet, dus ben ik absoluut niet dik. Maar als ik niet sport en niet op m'n eten let, krijg ik binnen no-time een beginnend buikje.
Ik ben echt jaloers op degenen die elke dag frikandelbroodjes en chips stouwen zonder ooit aan te komen. Hoewel het wel goed voelt om gezond te eten, en het zal ook voor je hart e.d. wel beter zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik zuip ook 2-3x per week en eet ook broodjes kebab en friet. Maar ik moet wel uitkijken dat het niet teveel wordt.
bastardsquote:Op maandag 18 juli 2011 21:27 schreef Sdm007 het volgende:
Zeer terechte klacht. Darmen zijn gefucked.
Goed bezigquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nu btw 1.83 met 76 kg schoon aan de haak.
Heb je anorexia ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:06 schreef xChar het volgende:
Mensen die excuusjes verzinnen voor het feit dat ze gewoon te dik zijn.
Elk pondje gaat door het mondje.
1.79 lang, 54 kg
Vanochtend in m'n eentje een hele bak bami op van de Chinees met satesaus en heb alweer hongerquote:
Laat je schildklieren nakijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:08 schreef xChar het volgende:
[..]
Vanochtend in m'n eentje een hele bak bami op van de Chinees met satesaus en heb alweer honger
Als je niet aankomt moet je meer eten dus. 6 keer per dag rijst met kipfilet als het moet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:08 schreef xChar het volgende:
[..]
Vanochtend in m'n eentje een hele bak bami op van de Chinees met satesaus en heb alweer honger
Zodat ik vervolgens ook z'n zielig topic kan openen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je niet aankomt moet je meer eten dus. 6 keer per dag rijst met kipfilet als het moet.
?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:13 schreef xChar het volgende:
[..]
Zodat ik vervolgens ook z'n zielig topic kan openen?
Mooi niet
quote:
Jahr00n is een feederquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je 52 kg weegt moet je aankomen anders is het ongezond.
Dat wil ik niet, blijkbaar heb ik dat gewoon,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:20 schreef Leevancleef het volgende:
Waarom zou je een snel metabolisme willen? Ik ben blij met m'n matige metabolisme, scheelt een hoop moeite bij het aanzetten van spiermassa.
Nee hoor, m'n BMI is volgens mij gewoon prima.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je 52 kg weegt moet je aankomen anders is het ongezond.
Kijk zo hoort het!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:06 schreef xChar het volgende:
Mensen die excuusjes verzinnen voor het feit dat ze gewoon te dik zijn.
Elk pondje gaat door het mondje.
1.79 lang, 54 kg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |