Whehe, toiletdries.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
godver ik moet nog 1 pillow en 3 toiletries
Nee, geen geluidquote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
ZO'n kastje op het dressoir waar muziek uitkomt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
Veel radio plezier...tis niet aan mij besteed![]()
Slaap lekker voor later
slaap lekker Lievquote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
Veel radio plezier...tis niet aan mij besteed![]()
Slaap lekker voor later
Ik ga niet slapen ik ga Mein Kampf lezenquote:
Nope, nooit eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook doordeweeks slaap ik niet voor 12en
Succes. Ik kwam er niet doorheenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen ik ga Mein Kampf lezen
Niet? Ik vind het wel gaan, hij is een beetje langdradig maar ik moet en zal hem lezenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het wel gaan, hij is een beetje langdradig maar ik moet en zal hem lezen
Dus weg nu
Er is nog genoeg werkschuw tuig hier op fok! hoorquote:
Gelukkig maar, ik herkende bijna mijn fok! niet meer terugquote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nog genoeg werkschuw tuig hier op fok! hoor
Dan al?!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog 2 ,5 week tot start Academisch jaar.
Liukquote:
Ik versta het nietquote:
Ik ook niet, maar ik zie een lekkere meid!quote:
Zo goed als, serialnumbers zijn al bekend. Het is wachten op MacOS Lion, het nieuwe besturingsysteem dat deze maand uitgeleverd zou worden. Laatste gerucht is aankomende woensdag.quote:
Kan ik die ook nog krijgen? heb mijn mb een maand geleden gekauftquote:Op maandag 18 juli 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo goed als, serialnumbers zijn al bekend. Het is wachten op MacOS Lion, het nieuwe besturingsysteem dat deze maand uitgeleverd zou worden.
Ah, woensdagquote:Op maandag 18 juli 2011 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo goed als, serialnumbers zijn al bekend. Het is wachten op MacOS Lion, het nieuwe besturingsysteem dat deze maand uitgeleverd zou worden. Laatste gerucht is aankomende woensdag.
Volgens mij moet je dan iets registreren. Momentje.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik die ook nog krijgen? heb mijn mb een maand geleden gekauft
Ah, das wel netjes!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ah hier: http://www.apple.com/macosx/uptodate/
In-store store...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ah hier: http://www.apple.com/macosx/uptodate/
Jij bent laatquote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef Lutte het volgende:
Thuis, kapot moe, wat hebben kinderen veel energieNu gauw wat eten en naar bed, morgen overdag waterspelletjes en 's avond partyyyy
Eng hè?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef Lutte het volgende:
Thuis, kapot moe, wat hebben kinderen veel energieNu gauw wat eten en naar bed, morgen overdag waterspelletjes en 's avond partyyyy
Ik zit straks met mijn ass in Germanie, Austriaa, Slovensky en Kroata.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
René, ben je er nog?
FOK! Wordfeud competitie #2
Doe je ook weer mee?
Ohw ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit straks met mijn ass in Germanie, Austriaa, Slovensky en Kroata.
We waren wezen zwemmen tot tien uur met de begeleiding toen nog terug (zes of zeven man in een auto was geen uitzonderingquote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent laat![]()
Aan het einde van de week zijn ze op... maar jij dan waarschijnlijk ook wel
En welterusten
Lutte het herdermeisje.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
We waren wezen zwemmen tot tien uur met de begeleiding toen nog terug (zes of zeven man in een auto was geen uitzondering__! ), naar huis fietsen, FOK!.
En echt niet normaal gewoon.. We deden vossenjacht in het centrum, en als ze en vos zagen ging de vaart erin, en ondertussen ook nog koppies tellen en kinderen hoeden. En maar rennen.
Maar ze zijn zo liefWilden allemaal een handje natuurlijk, en een van de kindjes is het dochtertje van iemand van de organisatie dus die bleef ook eten dus bij het eten opeens twee armpjes om me heen, die moest nog even een kroel
En normaal hebben kinderen het echt niet op me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |