Veel drinken was toch de oplossing?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kón het uitsprekenWelsh wil ik ooit nog wel eens leren
Veel oefenen en het Welsh alfabet doorkrijgenquote:
Soort Belgische bureaucratische rompslomp zie ik voor mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Veel oefenen en het Welsh alfabet doorkrijgen![]()
Sinds afgelopen december is het Welsh weer een 'echt' officiele taal en hebben mensen het RECHT om officiele documenten en dergelijken in het Welsh te eisen. Da's wel een positieve ontwikkeling.
Gewoon in alu-folie? En dat schuif je dan zo van de graat af zeg maar?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meest simpele bereiding, maar zoooooo lekker! Forel heeft verder echt niets nodig wat mij betreft..
Tescoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja daar wil ik wel ff langs gaan ook!! En daar zit een grote Tesco als het goed is
Op FB ook iemand die altijd mannetje gebruikt, maar is nu over gegaan op scheetje....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:48 schreef TAV74 het volgende:
mannetjes... vrouwtjes... Ik krijg het niet eens uit mijn strot
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:57 schreef borisz het volgende:
[..]
B&A en de De geheimzinnige opdracht.. Serie uit 1992. Kan al die afleveringen dromen
. Iedere aflevering moest er gezocht worden naar een pakje
![]()
Ik vind het echt zo lekkerquote:
Verwende nesten. Wij moesten het vroeger ook gewoon met Mario bros 1 doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Morning
HP 7.2 was wel leukvond het begin alleen een stuk interessanter dan het laatste uur/half uur
Mijn neefjes zijn daarna blijven logeren en ze zitten nu met mijn vriend op de SNES te spelen
Ze moeten even wennen aan de graphics volgens mij
Ik vind het allemaal niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op FB ook iemand die altijd mannetje gebruikt, maar is nu over gegaan op scheetje....
Weet niet wat beter is
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat waren puzzelstukjes en die puzzelstukjes vormden de kaart van Europa
dacht ik
Ik ben meer van de pure cote d'or, als ik al chocolade eet. Of gewoon van die 82% cacaoquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niksNet als het eeuwige
op FOK
Of "Mijn lief". Ik krijg daar
![]()
van
Super Nintendo! De opvolger van de Nintendo spelcomputer.quote:
Ja, die weet ik ook nogquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef FutureFairytale het volgende:
oja en Bassie werd dronken van de pannenkoeken met calvados
Ja. Maar wel dequote:
Zoals het hoort!quote:
Ik wist het ook niet hoorquote:
Dequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niksNet als het eeuwige
op FOK
Of "Mijn lief". Ik krijg daar
![]()
van
Of 'schat', als ik iets heel sarcastisch bedoel..quote:
Ze leren het ook welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verwende nesten. Wij moesten het vroeger ook gewoon met Mario bros 1 doen.
*aait zijn Nintendo verzameling*
Mijn vriendin (voor wie haar niet kent) of gewoon Sonja volstaat prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Desmiley vind ik wel gewoon een hele leuke smiley maar niet perse voor mijn lief
Liefst zeg ik gewoon Ramon of mijn vriend(je)
Toen ik Game of Thrones zat te kijken vond ik op facebook ook nog wel grappig om My Sun & Stars te gebruikenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn vriendin (voor wie haar niet kent) of gewoon Sonja volstaat prima.
[/quote[quote]Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn vriendin (voor wie haar niet kent) of gewoon Sonja volstaat prima.
Ik weet nog wel, de NES! Spanning en sensatie was dat. Op de grond, voor de grote TV, Mario 1 spelen! En helemaal meebewegen als hij moest springen of snel weg moest wezen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef borisz het volgende:
Toen consoles nog leuk waren.
Heb hier nog een WII staan, maar die wordt alleen gebruikt als partyconsole
Voor de WII zijn twee goede solospellen gemaakt. Super Mario Galaxy 1 en Super Mario Galaxy 2.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toen ik Game of Thrones zat te kijken vond ik op facebook ook nog wel grappig om My Sun & Stars te gebruiken
Ik gebruik die naam steeds vaker om tafels te reserveren in restaurants, makkelijker dan mijn echte achternaam.quote:
ohja zo heet het, dacht dat het op dezelfde schijf stond. Oja, Asterix heb ik ook..die muziekjes zijn tof bij iedere wereldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, da's Duck Hunt, zelfde cardridge, ander spel.
En Kirby
Hmm Asterix klinkt ook wel bekend in die combinatie....maar kan het niet meer precies herinnerenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja zo heet het, dacht dat het op dezelfde schijf stond. Oja, Asterix heb ik ook..die muziekjes zijn tof bij iedere wereld. Zat ik altijd mee te neurien, behalve als ik een boze Romein moest verslaan.
gaan jullie wat leuks doen samen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
Heb m'n ex dit weekend uitgenodigd om me te bezoeken hier. Stond nog op m'n todo lijstje met 'afrekenen met emotionele baggage uit het vorige decennium'
Eten, Seks, Slapenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaan jullie wat leuks doen samen?
hij moet Obelix redden en door allerlei landen heen. Flesjes drank geven extra punten en veren extra levens. In een halve dag heb je het wel uitgespeeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm Asterix klinkt ook wel bekend in die combinatie....maar kan het niet meer precies herinneren
jaja doe maar net alsof je daar niet aan gedacht hadquote:
Ojaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij moet Obelix redden en door allerlei landen heen. Flesjes drank geven extra punten en veren extra levens. In een halve dag heb je het wel uitgespeeld.
Ik denk nooit aan etenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaja doe maar net alsof je daar niet aan gedacht had
oh wat leuk, have fun. Hoe lang blijven ze?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja
Nu zitten mijn neefjes de oude Mortal Combat te spelen... niet mijn spel
Volgens mij is het bijna tijd om sushi met ze te gaan maken
Slechts ervaring met twee van de drie in de afgelopen 10 jaarquote:
Die deelvraag 2.....echt.....teleurstellend resultaat, MeMoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
de 8 is echt echt waar, heb scan binnen
deelvraag 1: 9.5
deelvraag 2: 4.5
Deelvraag 3: 8.5
gemiddeld 7.5= eindcijfer vak van 8![]()
nagaan dat ik vraag 3 in <10min heb gemaakt wegens tijdsnood
Ik las "slechte ervaring met twee van de drie"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slechts ervaring met twee van de drie in de afgelopen 10 jaarIk geloof je direct
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[Aziatische ouders modus]quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie zegt dat ik het over eten of slapen heb?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik las "slechte ervaring met twee van de drie"
Ik dacht al wat kan er mis zijn met eten of slapen
10 jaar..bohquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slechts ervaring met twee van de drie in de afgelopen 10 jaarIk geloof je direct
3 maanden lukt nog wel hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
10 jaar..bohdan had ik allang iemand aangevlogen
Slapen blijft toch wel mijn favorietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vooral eten en slapen is leuk
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[Aziatische ouders modus]
Heb je lopen slapen bij vraag 2 ofsow?????
[/Aziatische ouders modus]
Verder goed gedaan
Cocktailsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slapen blijft toch wel mijn favoriet
Ze blijven tot 4 uur vanmiddagen ze zijn hier vanaf gisterenavond 8 uur
Dat is wel lang genoeg
Vanavond gaan mijn vriend en ik nog uiteten en cocktails drinken (net doen alsof we niet al bijna blut zijn)
Ik tochquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over eten of slapen heb?
quote:
Galaxyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de pure cote d'or, als ik al chocolade eet. Of gewoon van die 82% cacaozoet is niet echt mijn ding
Ik stiekem ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cocktails
Wat is je favo cocktail? Ik vind Piña Colada's lekker
slapen heb ik wel het meest behoefte aan met mijn ritme. Heeft je vriend ook vakantie?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slapen blijft toch wel mijn favoriet
Ze blijven tot 4 uur vanmiddagen ze zijn hier vanaf gisterenavond 8 uur
Dat is wel lang genoeg
Vanavond gaan mijn vriend en ik nog uiteten en cocktails drinken (net doen alsof we niet al bijna blut zijn)
Ja, eindelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slapen heb ik wel het meest behoefte aan met mijn ritme. Heeft je vriend ook vakantie?
Wij passen echt wel bij elkaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik stiekem ook
Maar die hebben ze daar volgens mij niet, vanavond neem ik sowieso KGB & de Harvey Wall Banger
gezellig zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, eindelijk
Hij heeft nu 2 weekjes vrij en ik ook
Maar we blijven lekker thuis om op de kittens te kunnen letten
Jullei zouden de beste vriendinnen kunnen zijnquote:
mja ik dacht dat 4.5 mn gehele resultaat zou zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[Aziatische ouders modus]
Heb je lopen slapen bij vraag 2 ofsow?????
[/Aziatische ouders modus]
Verder goed gedaan
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jullei zouden de beste vriendinnen kunnen zijn
*glug glug glug*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
strawberry cosmo = MeMo's favo cocktail
Wolve000quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heet toch vos of wolf of zo hier op fok
Noem hem dan zo![]()
Geen probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |