abonnement Unibet Coolblue
pi_99665839
Hoi Steer! Hoe isset daar in maastricht?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:44:53 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99666032
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:40 schreef Aure het volgende:
Hoi Steer! Hoe isset daar in maastricht?
Beetje grijzig. :) Mis iedereen een beetje want iedereen naar huis.

Opmerking aan Memo: behalve Memo. }:| :P O+

Verder moet ik m'n scriptie nu afschrijven, en dat is dat voor m'n studie. :)

Ga je behalve Lowlands nog andere leuke dingen doen deze zomer? Met vriendinnen naar het buitenland ofzo?
Confidence through competence
pi_99666046
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:

Maarja, de kloof begint nu wel erg groot te worden. Moet me maar op laatstejaars richten, die zijn ook nog relatief jong. :')
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99666342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Beetje grijzig. :) Mis iedereen een beetje want iedereen naar huis.

Opmerking aan Memo: behalve Memo. }:| :P O+

Verder moet ik m'n scriptie nu afschrijven, en dat is dat voor m'n studie. :)

Ga je behalve Lowlands nog andere leuke dingen doen deze zomer? Met vriendinnen naar het buitenland ofzo?
Hier is het ook een beetje sip weer..
Lukt het wel met je scriptie? Succes in ieder geval! Echt iedereen in m'n omgeving is bezig met afstuderen :') Had ik ook kunnen doen nu :')

Ehmm nee geen plannen om nog naar het buitenland te gaan. Ben al genoeg geld kwijt aan tickets voor festivals (Awakefest, Dour, Welcome to the future, lowlands) en dan nog es het geld wat ik dáár uit geef.. Ik voel ook niet de behoefte om echt op vakantie te gaan, ik ben een festivalmeisje :D Oh en m'n broer gaat natuurlijk trouwen, dat kost ook nog een boel. Morgen in amsterdam kijken voor een jurk.. Heb tot nu toe nog niks naar wens gevonden.. Ik moet er nu toch wel een beetje mee opschieten :')
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:55:30 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99666438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef Aure het volgende:

[..]

Hier is het ook een beetje sip weer..
Lukt het wel met je scriptie? Succes in ieder geval! Echt iedereen in m'n omgeving is bezig met afstuderen :') Had ik ook kunnen doen nu :')
Iedereen is in mijn omgeving bezig met promoveren. :') Had ik ook kunnen doen nu :')

}:| o|O ^O^

quote:
Ehmm nee geen plannen om nog naar het buitenland te gaan. Ben al genoeg geld kwijt aan tickets voor festivals (Awakefest, Dour, Welcome to the future, lowlands) en dan nog es het geld wat ik dáár uit geef.. Ik voel ook niet de behoefte om echt op vakantie te gaan, ik ben een festivalmeisje :D Oh en m'n broer gaat natuurlijk trouwen, dat kost ook nog een boel. Morgen in amsterdam kijken voor een jurk.. Heb tot nu toe nog niks naar wens gevonden.. Ik moet er nu toch wel een beetje mee opschieten :')
Wanneer is de bruiloft? En voor vrouwen heb ik altijd het idee dat mooie jurken nooit duur hoeven te zijn :o Althans, niet zo duur als een pak. :') Kwestie van juiste winkel vinden en hopen dat er iets bij zit in je maat. :P
Confidence through competence
pi_99666796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Iedereen is in mijn omgeving bezig met promoveren. :') Had ik ook kunnen doen nu :')

}:| o|O ^O^
:D True

quote:
Wanneer is de bruiloft? En voor vrouwen heb ik altijd het idee dat mooie jurken nooit duur hoeven te zijn :o Althans, niet zo duur als een pak. :') Kwestie van juiste winkel vinden en hopen dat er iets bij zit in je maat. :P
25 augustus, dus heb nog wel een maand. Het hoeft inderdaad niet zo duur te zijn, ben ook niet van plan heel veel geld uit te geven. Maar ik ben gewoon nog niks leuks tegen gekomen ;(
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:17:04 #257
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99667313
En is je schoonzusje een beetje een aardig persoon? :P
Confidence through competence
pi_99667364
Stipjesrokje gescoord met een gek tshirt _O-
(ik ging voor een gewoon vestje, die heb ik ook in groene navykleur, maar hier viel ik op)
pi_99667438
http://sfbayview.com/2011/why-should-you-die-for-a-transfer/

Ik ben sprakeloos. Jongen van 19 is met 10 kogels door de politie doorzeeft omdat hij geen kaartje voor de tram (?) had. Wegrennen toen de politie hem wilde aanhouden was niet slim, k, maar moet je daarvoor doodgeschoten worden? :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99667440
:9 :9 lekker pruimpjes gesnoept!
ik ben echt helemaal op de fruit-tour :o terwijl ik dat officieel niet lust :P
pi_99667452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
En is je schoonzusje een beetje een aardig persoon? :P
Haha op zich wel, hoezo? :D
pi_99667466
Even teruglezen oO<
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:20:59 #263
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99667472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Aure het volgende:

[..]

Haha op zich wel, hoezo? :D
Toch een hele normale vraag? Je wil natuurlijk wel dat je aangetrouwde familie een beetje aardig is :P
Confidence through competence
pi_99667585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Isabeau het volgende:
http://sfbayview.com/2011/why-should-you-die-for-a-transfer/

Ik ben sprakeloos. Jongen van 19 is met 10 kogels door de politie doorzeeft omdat hij geen kaartje voor de tram (?) had. Wegrennen toen de politie hem wilde aanhouden was niet slim, k, maar moet je daarvoor doodgeschoten worden? :{
-O- Idioot :{
pi_99667619
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Isabeau het volgende:
http://sfbayview.com/2011/why-should-you-die-for-a-transfer/

Ik ben sprakeloos. Jongen van 19 is met 10 kogels door de politie doorzeeft omdat hij geen kaartje voor de tram (?) had. Wegrennen toen de politie hem wilde aanhouden was niet slim, k, maar moet je daarvoor doodgeschoten worden? :{
:o jezus.. die beelden zijn ook behoorlijk schokkend.. :X
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:24:13 #266
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99667624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Isabeau het volgende:
http://sfbayview.com/2011/why-should-you-die-for-a-transfer/

Ik ben sprakeloos. Jongen van 19 is met 10 kogels door de politie doorzeeft omdat hij geen kaartje voor de tram (?) had. Wegrennen toen de politie hem wilde aanhouden was niet slim, k, maar moet je daarvoor doodgeschoten worden? :{
Tja. -O- Maargoed, kent de hele toedracht niet, politie zegt dat hij een pistool had, maar wordt door de krant, omstanders citerend, tegengesproken.

En de krant is een beetje een zwartemedemenshuilie krantje. :@ Alhoewel het vast best erg kan zijn in de VS.
Confidence through competence
pi_99667685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef TAV74 het volgende:


Nou, sinds ik Sabine vorige week in een of ander tv programma op een bootje heb horen blaten over haar denkbeelden was ik toch al op haar afgeknapt. Wat een vreselijke CDA-dooddoeners kwamen daar uit zeg :{w
Ik was al op haar afgeknapt :P
pi_99667717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tja. -O- Maargoed, kent de hele toedracht niet, politie zegt dat hij een pistool had, maar wordt door de krant, omstanders citerend, tegengesproken.

En de krant is een beetje een zwartemedemenshuilie krantje. :@ Alhoewel het vast best erg kan zijn in de VS.
Klopt het is een behoorlijk 'gekleurd' ( :') ) bericht, maar iemand zo laten liggen terwijl hij dood bloedt vind ik erg schokkend! Ze hadden al láng kunnen kijken of hij idd een wapen had en EHBO kunnen toepassen, hoe dan ook! :X En je ziet gewoon dat dat dus níet gebeurt..
pi_99667734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Toch een hele normale vraag? Je wil natuurlijk wel dat je aangetrouwde familie een beetje aardig is :P
Hehe das waar. Ze is best leuk, maar ik spreek dr niet zo heel veel. Toen ik wat jonger was deden we wel vaker iets samen, maar nu niet zo.

Wat ik stiekem wel een beetje jammer vind, is dat ik mee moet met haar vrijgezellenfeest en dat ik er niet bij mocht zijn bij die van mn broer. Ook al hoort het zo :P
pi_99667752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef Aure het volgende:
Hoooi :W


Ik ben weer terug en redelijk uitgeslapen van Dour. Wat een vet festival zeg! 4 dagen lang genoten, helaas wel 3 dagen regen gehad, waardoor ook een heel erg modderig terrein. Heb nog nooit zoveel modder gezien :P Wat was ik blij met m'n regenlaarzen :D

Ik heb echt veel 'nieuwe' bandjes ontdekt :) Er waren voor mij namelijk meer onbekende bands dan bekende, dus ben heel vaak zomaar ergens naar toe gegaan en meestal bleek het dan heel leuk te zijn :D In de techno/minimal/electro genres kende ik wel al een hoop en ook daarbij een paar hele toffe sets gehoord.

Nu nog lowlands O+

Gaat het hier ook goed met iedereen?
Ik las dat je naar de Tour was geweest :') Maar leuk is dat he? onbekende bandjes kijken.
Vond ik allerleukste aan de bluesroute in Utreg.
pi_99667782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef Aure het volgende:
Wat ik stiekem wel een beetje jammer vind, is dat ik mee moet met haar vrijgezellenfeest en dat ik er niet bij mocht zijn bij die van mn broer. Ook al hoort het zo :P
Oh daar heb ik zo'n hekel aan he, dat het op sexe is en niet op 'met wie heb ik het meeste' :X Niets voor mij :P

Stel dat en zo dan zou ik met 2 vriendinnen op stap zijn terwijl al mijn vrienden bij Thijs zijn }:|
pi_99667819
Hé, is mijn outfit zo erg dat jullie er niet op durven reageren 8-)
(ik ga het rokje met iets effen zwart erop dragen hoor, en het tshirt op mijn wijde zwarte linnen broek, maar ik vond dit wel ff shocking als oma :P )
pi_99667835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klopt het is een behoorlijk 'gekleurd' ( :') ) bericht, maar iemand zo laten liggen terwijl hij dood bloedt vind ik erg schokkend! Ze hadden al láng kunnen kijken of hij idd een wapen had en EHBO kunnen toepassen, hoe dan ook! :X En je ziet gewoon dat dat dus níet gebeurt..
Precies dat ja! :o

Wat érg -O-
Ja doei.
pi_99667862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Stipjesrokje gescoord met een gek tshirt _O-
(ik ging voor een gewoon vestje, die heb ik ook in groene navykleur, maar hier viel ik op)

Leuk ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99667874
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
:9 :9 lekker pruimpjes gesnoept!
ik ben echt helemaal op de fruit-tour :o terwijl ik dat officieel niet lust :P
Zijn er al pruimen dan? :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')