quote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee Rizla oranje klinkt veel guitiger.
Beter dan Groningers, Flevolanders, Friezen, Drenthen (quote:Op maandag 18 juli 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De gewone is 880 nu bij surfspot.
[..]
Had ze al, Brabanders hè.
Rrrrrr gelukkigquote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je, arrr.
Ja, ik vind het dat niet waard, omdat het voor mij en volgens Kevin (en dat is de kenner in mijn ogen) niet veel verschil maakt voor mijn gebruik.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is, vind ik, de 170 euro wel waard..
+ die extra jaar Saturngarantie is wat waard...
Maar wie ben ik!
[..]
Is ook zo. Plus ze is Iers hè. Ieren.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter dan Groningers, Flevolanders, Friezen, Drenthen (), Tukkers, Achterhoekers, Limburgers en eigenlijk ook meteen de rest van Nederland.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren maakte ik domme opmerkingen joh"1 ons is toch 250 gram? En dan is 1 pond 100 gram he?"
Die unibody kan goed scheuren (zie mijn topic) en hij begon te krakenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik vind het dat niet waard, omdat het voor mij en volgens Kevin (en dat is de kenner in mijn ogen) niet veel verschil maakt voor mijn gebruik.
Ieren zijn welquote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is ook zo. Plus ze is Iers hè. Ieren.Zij zuipt harder dan mijn achterneef.
Ach ik merk het vanzelf wel. Als ik daarna die pro wil, koop ik misschien de pro wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die unibody kan goed scheuren (zie mijn topic) en hij begon te kraken! En daarnaast werd die van mij op den duur erg heet
Verder was de onderkant niet je-van-het. Met die schroefjes.
En ik vond 2 gig geheugen op den duur niet zoveel meer
je krijgt van mij 1 terechte emo.gifquote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren maakte ik domme opmerkingen joh"1 ons is toch 250 gram? En dan is 1 pond 100 gram he?"
Dit topic nog mag ik hopen?quote:
Nou la la la heb er veel zin in la laquote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima. Ga eens praten over je studie.
Ze is echt enorm tof.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieren zijn wel
Hoewel Schotten nog een beetje meerzijn, dat accent is zo baaaaaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |