Jep.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De Pro en de gewone? Ja, de gewone is nu wel chill met surfspot enzo, 12% korting. Verder gebruik ik hem niet voor zware dingen enzo en ik heb Kevin (Blax) gestalkt en hij zei dat ik goed op weg kon met de gewone.
Ja, ik wist dat je die had. Nu heb je dus een Pro neem ik aan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep.
Maar de vorige gewone. Mijn witte monster. [TK] Macbook late 2009 ; 3gig geheugen / wit
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb de mijne verkocht voor 450 euro! Die verschillen niet veel van elkaar.
quote:
check mijn UIquote:
Nee, maar je mag wel m'n fiets lenen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik javaanse jongens driekwart met blauwe rizla?
*stilquote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat je die had. Nu heb je dus een Pro neem ik aan?
Dacht ik al.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoi jongens .. ik wist niet dat jullie hier zaten.
Is wel aantrekkelijk ja, maar ik zweer bij een Drum classic 50 met Rizla oranje.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik javaanse jongens driekwart met blauwe rizla?
Gaaf, morgenochtend wil ik hem graag lenen, moet om half 10 naar de tandarts.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel m'n fiets lenen.
Ja, ja, rustig. Ik moet ze steeds veranderen nadat ik mijn bericht heb geplaatst.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik blijf die PI lastig vinden. Maar bedankt. Geloof ik.
Dees is 1050 bij de Saturn. Met 2 jaar garantie. Dus geen Applecare. Alleen kon er geen studentenkorting meer afquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah, die is ook wel mooi. Maar ik vind de gewone ook mooi.
Is goed, ik fiets vanavond naar je toe en ik zal wel even die stang wegzagen, is ook weer makkelijker voor jou.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaaf, morgenochtend wil ik hem graag lenen, moet om half 10 naar de tandarts.
gwn rooie rizla zeggen mallerdquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is wel aantrekkelijk ja, maar ik zweer bij een Drum classic 50 met Rizla oranje.
Mijn chef was er. Ik vraag me af hoe hij morgen op werk gaat verschijnenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn achterneef is met mijn Ierse vriendin naar de Zwarte Cross geweest.
Die Ierse vriendin heeft zeker meteen een heel slecht beeld van Nederland?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn achterneef is met mijn Ierse vriendin naar de Zwarte Cross geweest.
Eindelijk een apple (of in ieder geval een macbook) fan op fokquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dees is 1050 bij de Saturn. Met 2 jaar garantie. Dus geen Applecare. Alleen kon er geen studentenkorting meer af
De gewone gewone is 999. Die 50eu verschil wel waard!
Nee Rizla oranje klinkt veel guitiger.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn rooie rizla zeggen mallerd
[Apple SC] #391: Angry Lionquote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Eindelijk een apple (of in ieder geval een macbook) fan op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |