wat emzor zegt!quote:
lol. ik woon in de bomenbuurtquote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
wat emzor zegt!![]()
Maar ik gok dat ik jou niet ken... generatiekloof enzulks... Kom uit de bomenbuurt...
It is yeah yeah!! MB Proquote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga een Macbook kopen, is dat een goed idee?
je mist een aquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Californium het volgende:
samsomspeciaalbiertjes
Blauwe hand
Jos
Morgen vuurwerk
Nijmegen![]()
Ik vertrouw op je.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hoor. Is goed. Gaan ik je heel teder doch mannelijk tot een hoogtepunt brengen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga de Pro niet kopen.Ik ga de gewone kopen.
Hihi ik ga me over een kwartier kapot zuigen zuipenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat is de tofste kroeg van Nijmegen (ok, naast Samson)
Heb de mijne verkocht voor 450 euroquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga de Pro niet kopen.Ik ga de gewone kopen.
Welke straat? en ik woon er al 5 jaar niet meer... en volgens mij ben ik al dezelfde periode niet meer in de nettorama geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
lol. ik woon in de bomenbuurt
en denk het ook ja. Misschien ken je een paar van mn collegas bij de nettorama.
omg fantastischquote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb de mijne verkocht voor 450 euro! Die verschillen niet veel van elkaar.
Ik blijf die PI lastig vinden. Maar bedankt. Geloof ik.quote:
De Pro en de gewone? Ja, de gewone is nu wel chill met surfspot enzo, 12% korting. Verder gebruik ik hem niet voor zware dingen enzo en ik heb Kevin (Blax) gestalkt en hij zei dat ik goed op weg kon met de gewone.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
De eerste die nu een opmerking maakt dat dat vast en zeker heel fantastisch was zoek ik op en sla ik met een gieter tegen z'n kop, je bent vast gewaarschuwd.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De Pro en de gewone? Ja, de gewone is nu wel chill met surfspot enzo, 12% korting. Verder gebruik ik hem niet voor zware dingen enzo en ik heb Kevin (Blax) gestalkt en hij zei dat ik goed op weg kon met de gewone.
Ja, ik wist dat je die had. Nu heb je dus een Pro neem ik aan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep.
Maar de vorige gewone. Mijn witte monster. [TK] Macbook late 2009 ; 3gig geheugen / wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |