Nee is gelijk boos?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos dat ik je mijn hyves niet geef.
wie is zimmerman?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
Hoin ik ben Dastan en ik adoreer Zimmerman, Johnny Cash, Willie Nelson, Bruce Springsteen, Hank Williams en Leonard Cohen. Ik kan wel honderd keer kijken naar I'm Not There, The Sopranos, High Noon en The Deer Hunter. Daarbij ben ik een liefhebber van James Dean, Steven Buscemi, Robert de Niro en Edvard Munch. Doein bedankt voor het luisteren.
Wat is dat nou voor iets belachelijksquote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze vinden me nog geen geschikte papa
Even oud als Rene!quote:
Wat hebben we gemeen dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef Renesite het volgende:
R_R wilt niet met mijn daten.
Dat terwijl we wel wat gemeen hebben
Rechten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat hebben we gemeen dan?
Hater.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jeetje, ook al zo'n verstokte student.
Wel uit Nijmegen!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft niet per se papa te worden als je doet neuken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze vinden me nog geen geschikte papa
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft niet per se papa te worden als je doet neuken.
Ben rooms-katholiek en condooms zijn daar verbodenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft niet per se papa te worden als je doet neuken.
hé, zeg, niets mis meequote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ben rooms-katholiek en condooms zijn daar verboden![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar de paus kan me aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ben rooms-katholiek en condooms zijn daar verboden![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |