Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil wel daten, maar niet met jou. Andere gegadigden hier?
Ik vroeg ook niet of je met mij wilde daten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd met Jou.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat krijg je als de afkorting van je naam op en smiley lijkt.
Ohjeej, waarom niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee, mag ik nog niet van m'n ouders
Jij bent gewoon boos dat ik je mijn hyves niet geef.quote:
Nou, wanneer dan? Het wordt verdomme wel een keer tijd ook.quote:
Gewoon doen, dan kan je een date krijgen ook nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos dat ik je mijn hyves niet geef.
Nee is gelijk boos?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos dat ik je mijn hyves niet geef.
wie is zimmerman?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
Hoin ik ben Dastan en ik adoreer Zimmerman, Johnny Cash, Willie Nelson, Bruce Springsteen, Hank Williams en Leonard Cohen. Ik kan wel honderd keer kijken naar I'm Not There, The Sopranos, High Noon en The Deer Hunter. Daarbij ben ik een liefhebber van James Dean, Steven Buscemi, Robert de Niro en Edvard Munch. Doein bedankt voor het luisteren.
Wat is dat nou voor iets belachelijksquote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze vinden me nog geen geschikte papa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |