SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Iedereen kent jou toch al gekkiequote:Op maandag 18 juli 2011 19:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben Emma, woon in Deventer, ben reeds 17 jaartjes jong. Na 6 jaar gymnasium ga ik rechten studeren i n Nijmegen komend schooljaar.
Reeds sinds de examens eigenlijk te vinden in EXA SC. Ik heb al veel vrienden gemaakt![]()
Gr gr.
O oepsquote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Het was een regel dat de lapoer nieuw topic opende, Dastan.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Idd, ik zo een nieuw topic openen kan het niet eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Toch leuk om mezelf voor te stellenquote:
Dit is een test hè?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dan wil ik ook in het plaatje in de op
wil ik ook nog steeds!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Moet je eerst wel eens wat aardiger gaan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je eerst wel eens wat aardiger gaan doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
leuk aangepast, overigenspaintskilzz
pffff, je lijkt emzor wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |