abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99672822
xin overrated :')?

Behalve teemo kan ik elke andere champ op mid 1v1 domineren.
pi_99673019
Teemo heb ik dus totaal geen moeite mee.

Maar waarom zou Akali voor iemand gemaakt moeten zijn? Er zijn veel te weinig squishy in mijn ogen.
Dus dat betekend dat als iedereen even 500 health erbij neemt Akali kansloos is?
pi_99673031

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef EpicKnife het volgende:
Teemo heb ik dus totaal geen moeite mee.

Maar waarom zou Akali voor iemand gemaakt moeten zijn? Er zijn veel te weinig squishy in mijn ogen.
Dus dat betekend dat als iedereen even 500 health erbij neemt Akali kansloos is?
Te weinig squishies? :') Er zijn zat squishies. Als je tenminste kan farmen zodat je genoeg damage hebt en iets zegt me dat dat nog niet jouw sterke punt is. En nee, dat betekent dat niet. :?
Conscience do cost.
pi_99673157
Nee, farmen gaat wel maar lasthitten blijft soms vervelend.
Teveel mensen die je op lvl 1 al willen ganken en uiteindelijk failen door een turret dive.
pi_99673166
Epicknife moet maar eens wat filmpjes van westrice met Akali kijken, dan zie je wat Akali allemaal kan. En ja, ook een Xin verslaan...
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99673184
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, farmen gaat wel maar lasthitten blijft soms vervelend.
Teveel mensen die je op lvl 1 al willen ganken en uiteindelijk failen door een turret dive.
Farmen IS lasthitten! Wat denk jij dat farmen betekent?!
pi_99673274
quote:
farmen gaat wel maar lasthitten blijft soms vervelend.
:')
Conscience do cost.
pi_99673421
Met farmen dacht ik gewoon levelen? :{
xp farmen zeg maar.
pi_99673540
Nee, farmen is zoveel mogelijk CS halen zodat je meer gold hebt...
pi_99673677
en winnen begint bij goed farmen.
Conscience do cost.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:10:29 #61
148823 znarch
ondertitel
pi_99673723
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:56 schreef ems. het volgende:

[..]

:')
_O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_99674717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:10 schreef znarch het volgende:

[..]

_O-
_O- Dat jij op level 5 al alles weet van dit spel.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:40:52 #63
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99674882
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

_O- Dat jij op level 5 al alles weet van dit spel.
Jij bent level 5 :?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_99675027
Nee, maar hij en zoals vele anderen weten al echt ontzettend veel op vroege level. Is het gewoon zo dat jullie al wat ervaring hebben met dit soort (pc) games, of ben ik gewoon traag van begrip? :P
pi_99675059
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, maar hij en zoals vele anderen weten al echt ontzettend veel op vroege level. Is het gewoon zo dat jullie al wat ervaring hebben met dit soort (pc) games, of ben ik gewoon traag van begrip? :P
Het is geen simpele shooter, dus de meeste mensen gaan op internet op zoek naar strategieen, builds, speeltips etc. Jij overduidelijk niet...
pi_99675150
Nah een beetje gedaan, maar vind het nogal saai om allemaal van die filmpjes gaan zitten kijken.
En dan kom ik vooral terecht bij die champion spotlights als ik een beetje tips wil over een champion.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:51:18 #67
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99675219
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef EpicKnife het volgende:
Nah een beetje gedaan, maar vind het nogal saai om allemaal van die filmpjes gaan zitten kijken.
Nee.
Je bent gewoon een lui stuk vreten. Je kan toch zelf verdomme ook wel guides en builds opzoeken en die daadwerkelijk lezen in plaats van alleen te checken welke items je moet nemen en hoe je je masteries moet invullen?
Maar nee, jij vraagt en zeikt over alles hier in dit topic. Om moe van te worden. Iedere keer als ik jou zoiets zie posten ga ik van binnen een klein beetje dood.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_99675801
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Nee.
Je bent gewoon een lui stuk vreten. Je kan toch zelf verdomme ook wel guides en builds opzoeken en die daadwerkelijk lezen in plaats van alleen te checken welke items je moet nemen en hoe je je masteries moet invullen?
Maar nee, jij vraagt en zeikt over alles hier in dit topic. Om moe van te worden. Iedere keer als ik jou zoiets zie posten ga ik van binnen een klein beetje dood.
Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk. Vind je het niet kinderachtig om als 40+er nog op een forum te zitten en kinderspelletjes te spelen?
pi_99675973
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk.
Dit was je ingame nog niet opgevallen? LoL heeft echt een afgrijselijke community, nog geen enkele "normale" speler tegengekomen, zelfs WoW had een betere community... :')
pi_99676106
Wat zo'n gratis game wel niet met je kan doen :')
pi_99676370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:46 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Het is geen simpele shooter, dus de meeste mensen gaan op internet op zoek naar strategieen, builds, speeltips etc. Jij overduidelijk niet...
Simpele shooter nee, simpel spel ja..
vanaf lvl 1 is het een easy game.
pi_99676418
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Nee.
Builds opzoeken-.- als je snugger bent weet je zelf wel welke items je moet hebben...
En als je moet opzoeken wat je moet doen met een bepaalde champ kan je beter stoppen met de game.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:33:09 #73
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99676851
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk. Vind je het niet kinderachtig om als 40+er nog op een forum te zitten en kinderspelletjes te spelen?
Ik ben helemaal geen internetgangster en ook zeker geen 40+er. Ik zou precies hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond. Ik ben gewoon iemand die zich irriteert aan jouw gedrag en je keuze van woorden. In plaats van ''kanker vaak'' kan je bijvoorbeeld ''heel erg vaak'' zeggen. Maar goed, blijkbaar ben je zo hersendood dat je niet eens weet wat het betekent.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:36:15 #74
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99676990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef dada3322 het volgende:

[..]

Builds opzoeken-.- als je snugger bent weet je zelf wel welke items je moet hebben...
En als je moet opzoeken wat je moet doen met een bepaalde champ kan je beter stoppen met de game.
Ik zoek liever naar builds en guides dan het hier telkens te vragen. En voor zover ik weet is er niets mis om filmpjes te bekijken of guides te lezen om wat tips te krijgen. Dat zegt niets over ''het spel wel of niet kennen''.
pi_99677765
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef EpicKnife het volgende:
Wat zo'n gratis game wel niet met je kan doen :')
http://www.youtube.com/user/GeneralWiser

Kijk hier voor je basic guides voordat je alles komt vragen. Hoewel hij in sommige filmpjes best faalt geeft hij je wel een goed idee van wat je moet kopen en hoe je moet spelen, vooral voor het niveau waar je nu nog op speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')