Te weinig squishies?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef EpicKnife het volgende:
Teemo heb ik dus totaal geen moeite mee.
Maar waarom zou Akali voor iemand gemaakt moeten zijn? Er zijn veel te weinig squishy in mijn ogen.
Dus dat betekend dat als iedereen even 500 health erbij neemt Akali kansloos is?
Farmen IS lasthitten! Wat denk jij dat farmen betekent?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, farmen gaat wel maar lasthitten blijft soms vervelend.
Teveel mensen die je op lvl 1 al willen ganken en uiteindelijk failen door een turret dive.
Jij bent level 5quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Dat jij op level 5 al alles weet van dit spel.
Het is geen simpele shooter, dus de meeste mensen gaan op internet op zoek naar strategieen, builds, speeltips etc. Jij overduidelijk niet...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef EpicKnife het volgende:
Nee, maar hij en zoals vele anderen weten al echt ontzettend veel op vroege level. Is het gewoon zo dat jullie al wat ervaring hebben met dit soort (pc) games, of ben ik gewoon traag van begrip?
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef EpicKnife het volgende:
Nah een beetje gedaan, maar vind het nogal saai om allemaal van die filmpjes gaan zitten kijken.
Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk. Vind je het niet kinderachtig om als 40+er nog op een forum te zitten en kinderspelletjes te spelen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nee.
Je bent gewoon een lui stuk vreten. Je kan toch zelf verdomme ook wel guides en builds opzoeken en die daadwerkelijk lezen in plaats van alleen te checken welke items je moet nemen en hoe je je masteries moet invullen?
Maar nee, jij vraagt en zeikt over alles hier in dit topic. Om moe van te worden. Iedere keer als ik jou zoiets zie posten ga ik van binnen een klein beetje dood.
Dit was je ingame nog niet opgevallen? LoL heeft echt een afgrijselijke community, nog geen enkele "normale" speler tegengekomen, zelfs WoW had een betere community...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk.
Simpele shooter nee, simpel spel ja..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het is geen simpele shooter, dus de meeste mensen gaan op internet op zoek naar strategieen, builds, speeltips etc. Jij overduidelijk niet...
Builds opzoeken-.- als je snugger bent weet je zelf wel welke items je moet hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nee.
Je bent gewoon een lui stuk vreten. Je kan toch zelf verdomme ook wel guides en builds opzoeken en die daadwerkelijk lezen in plaats van alleen te checken welke items je moet nemen en hoe je je masteries moet invullen?
Maar nee, jij vraagt en zeikt over alles hier in dit topic. Om moe van te worden. Iedere keer als ik jou zoiets zie posten ga ik van binnen een klein beetje dood.
Ik ben helemaal geen internetgangster en ook zeker geen 40+er. Ik zou precies hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond. Ik ben gewoon iemand die zich irriteert aan jouw gedrag en je keuze van woorden. In plaats van ''kanker vaak'' kan je bijvoorbeeld ''heel erg vaak'' zeggen. Maar goed, blijkbaar ben je zo hersendood dat je niet eens weet wat het betekent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Internetgangster. Jullie zitten mij kanker vaak af te zeiken, terwijl oa. jij volwassen bent. Noobs, leavers, mij. Jij bent God en de hele wereld draait om jou natuurlijk. Vind je het niet kinderachtig om als 40+er nog op een forum te zitten en kinderspelletjes te spelen?
Ik zoek liever naar builds en guides dan het hier telkens te vragen. En voor zover ik weet is er niets mis om filmpjes te bekijken of guides te lezen om wat tips te krijgen. Dat zegt niets over ''het spel wel of niet kennen''.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Builds opzoeken-.- als je snugger bent weet je zelf wel welke items je moet hebben...
En als je moet opzoeken wat je moet doen met een bepaalde champ kan je beter stoppen met de game.
http://www.youtube.com/user/GeneralWiserquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef EpicKnife het volgende:
Wat zo'n gratis game wel niet met je kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |