Ja ik vind sowieso Sona support een ideale combo met Amu, als je er beiden iets van kan heb je zoveel aoe stun in een teamfight.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:33 schreef jespertje het volgende:
[..]
Die combo van amumu, annie en sona kan eigenlijk ook dodelijk zijn, samen met de ulti van GP dan nog. Ulti amumu, annie dropt tibers iets later, sona doet haar ulti, ondertussen GP zijn ulti erop en tada, wat lui dood
Heb het net SK gaming weer succesvol zien doen, doen ze heel vaak dit. Alleen jammer dat die Sona-speler van hun (Nyph) zo vaak out of position is en vaak gegankt wordt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik vind sowieso Sona support een ideale combo met Amu, als je er beiden iets van kan heb je zoveel aoe stun in een teamfight.
Op zich is een guardian angel niet heel goed, prijs / stat wise. De passive van GA maakt een hoop goed, vooral op Alistar, die is vaak de initiator en gaat daarom vaak snel dood. Dus op Alistar kan je een GA zeker wel maken, alleen zou ik het niet als eerste item maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kies voor Alistar vaak Guardian Angel, maar krijg van team-leden te horen dat dat noob-tank-gear is.
Tank er daarentegen nog wel vrij lekker mee.
Moet ik het roer omgooien en op andere zooi focussen of gewoon lekker met GA blijven rondlopen en me er niks van aantrekken?
Op Nidalee is ie helemaal fantastisch. Zodra je revivet kun je jezelf voor 1k health bijhealen ofzo en ben je weer bijna full healthquote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef flipp. het volgende:
[..]
Op zich is een guardian angel niet heel goed, prijs / stat wise. De passive van GA maakt een hoop goed, vooral op Alistar, die is vaak de initiator en gaat daarom vaak snel dood. Dus op Alistar kan je een GA zeker wel maken, alleen zou ik het niet als eerste item maken.
Maar met tanken is het sowieso zo dat je de items moet aanpassen op de tegenstanders die je hebt.
Dat natuurlijk altijd, magic resist wanneer veel mages, armor wanneer veel melee enzo spreken voor zich.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef flipp. het volgende:
[..]
Op zich is een guardian angel niet heel goed, prijs / stat wise. De passive van GA maakt een hoop goed, vooral op Alistar, die is vaak de initiator en gaat daarom vaak snel dood. Dus op Alistar kan je een GA zeker wel maken, alleen zou ik het niet als eerste item maken.
Maar met tanken is het sowieso zo dat je de items moet aanpassen op de tegenstanders die je hebt.
Werd ie op Dreamhack niet opvallend vaak gebruikt?quote:
Nee, hij is zo hard generfed.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef CraniuM het volgende:
Is Pantheon het waard om te kopen?
zit nog erg te twijfelen of ik hem moet halen.
Er zijn veel betere champions. Verder zijn zijn skills niet echt baanbrekend.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef CraniuM het volgende:
Is Pantheon het waard om te kopen?
zit nog erg te twijfelen of ik hem moet halen.
Volgende patch wordt zijn global ult generft. Dan is alles wat hem uniek maakt gelijk weg en zijn er idd veel betere champs.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:19 schreef ems. het volgende:
Het is geen #1 pick maar als je hem leuk vindt om te spelen (en na wat oefening) kan je best je team ermee carryen.
Ik zie nou niet echt reden om Pantheon te nerfen.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgende patch wordt zijn global ult generft. Dan is alles wat hem uniek maakt gelijk weg en zijn er idd veel betere champs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |