Baas.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ga ik gelijk uitleggen dat arabisch posten oid. niet toegestaan is in slowchats. Nergens op het forum![]()
Het moet leesbaar zijn voor eenieder.
Engels, Frans, Duits is wel leesbaar voor iedereen, maar niet te begrijpen voor iedereen, mag dat wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ga ik gelijk uitleggen dat arabisch posten oid. niet toegestaan is in slowchats. Nergens op het forum![]()
Het moet leesbaar zijn voor eenieder.
Vielleicht.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Engels, Frans, Duits is wel leesbaar voor iedereen, maar niet te begrijpen voor iedereen, mag dat wel?
Op het hele forum. Ik kan geen soep maken van rare arabische kronkels. Frans, Duits, Engels zijn over het algemeen sneller te begrijpen teksten. Maar daarentegen zijn wij een Nederlands forum met Nederlands als voertaal. Punt.quote:
Non sensus sum.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het hele forum. Ik kan geen soep maken van rare arabische kronkels. Frans, Duits, Engels zijn over het algemeen sneller te begrijpen teksten. Maar daarentegen zijn wij een Nederlands forum met Nederlands als voertaal. Punt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Frans![]()
Duits![]()
Nederlands![]()
Engels![]()
Latijn
quote:
Ik had er 5quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
Frans
Duits
Engels
Talen in je pakket hebben
Gewoon Nederlands
Sowieso niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Frans![]()
Duits![]()
Nederlands![]()
Engels![]()
Latijn
Jij wil mij echt tegen je hebben begrijp ik hieruit?quote:
Ik heb er 2quote:
Grapje jongen. Moet kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij wil mij echt tegen je hebben begrijp ik hieruit?
Dastan wil geloof ik iedereen tegen zich hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij wil mij echt tegen je hebben begrijp ik hieruit?
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 2
En beheers er drie
Nouja, Engels beheers ik niet, maar heb het wel gehad.
Lok hem nou niet uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dastan wil geloof ik iedereen tegen zich hebben.
Terechte klacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dastan wil geloof ik iedereen tegen zich hebben.
Heb behoorlijk moeite met een post van jou als grapje te nemen als jij die PI blijft dragen. Als jij dat wilt blijven doen: prima. Maar interpreteren van je postings wordt daardoor enorm lastig, besef je dat ff.quote:
O ja, dat is mijn standaard icoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb behoorlijk moeite met een post van jou als grapje te nemen als jij die PI blijft dragen. Als jij dat wilt blijven doen: prima. Maar interpreteren van je postings wordt daardoor enorm lastig, besef je dat ff.
Ik heb jou nog nooit zo onderdanig gezienquote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, dat is mijn standaard icoon.Sorry. Zal ik even op letten.
Ik moet nu even op mijn tellen passen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zo onderdanig gezien
Jouw interpretatie wel respecterenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mijn interpretatie niet respecteren
Slimme zet.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet nu even op mijn tellen passen.
Ik ook..quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben op dit moment trouwens wel flink bezig met SOG, ik moest leren voor m'n theorie examen maar het schiet niet echt op.
Vet makkelijk joh.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben op dit moment trouwens wel flink bezig met SOG, ik moest leren voor m'n theorie examen maar het schiet niet echt op.
Zelfde hier. Alleen dan staatsexamen woensdag.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geloof dat-ie opeens een gelijke is tegengekomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit zo onderdanig gezien
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geloof dat-ie opeens een gelijke is tegengekomen.
nee, ik note gewoon alles wat niet kan om zo bans te sparen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Dastan het volgende:
Motorbloempje liet zich tenminste nooit zien in de sc.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geloof dat-ie opeens een gelijke is tegengekomen.
Wat is deze.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik note gewoon alles wat niet kan om zo bans te sparen.
Welkom in SES, doe normaal en hier hebben we SC's, SLOWchats, dus niet posten om het posten om het posten gaarne.
Geen arabisch of chinees.
En geen gezeik over bashen
Je 1ste post hier en meteen zo beginnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welkom in SES, doe normaal en hier hebben we SC's, SLOWchats, dus niet posten om het posten om het posten gaarne.
Dat laatste vind ik een goede regelquote:Op maandag 18 juli 2011 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jamaarr..quote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een goede regel
Dus ook geen gebash.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een goede regel
Ik kom net terug uit Spanje en heb daarvoor al maanden vakantie gehad, hoe kun je nu van me verwachten dat ik ga leren.quote:
Niet zo b...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je houding bevalt me niet echt.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste post? Dit is 'mijn' SC
dus flikker op of gedraag je![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je houding bevalt me niet echt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
het wordt wel minder gezellig zo, ik ben er met een uurtje weer.
Ja, ik vind het ook een beetje overdreven...quote:Op maandag 18 juli 2011 19:34 schreef Dastan het volgende:
Wat een skeeeere regels bah
nou ja, tot ziens dan maar, in exa sc kon ik me tenminste uitleven
Niet alles mocht.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:34 schreef Dastan het volgende:
Een soort FOK!-zandbak was dat, alles kon en alles mocht.
In elke subforum zijn de regels hetzelfdequote:Op maandag 18 juli 2011 19:34 schreef Dastan het volgende:
Wat een skeeeere regels bah
nou ja, tot ziens dan maar, in exa sc kon ik me tenminste uitleven
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
In elke subforum zijn de regels hetzelfdeDus succes.
"Posten om te posten is nee"
"Arabisch en whatever is nee"
"Bashen en blabla is nee"
"Lief doen en tof doen en slowchatten en lachen en doen maar niet met 20 topics per dag is: JA"
quote:
Lachen mag. Tof!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
In elke subforum zijn de regels hetzelfdeDus succes.
"Posten om te posten is nee"
"Arabisch en whatever is nee"
"Bashen en blabla is nee"
"Lief doen en tof doen en slowchatten en lachen en doen maar niet met 20 topics per dag is: JA"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |