Mooi.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oei oei oei!
Met mij gaat het verder prima
Ik kan m'n eigen naam niet eens typen op de computer want ik heb een engels toetsenbord dus accent aigue gaat niet.quote:
Ik niet. Ik mis PUB niet. Al dat gehaat steedsquote:
Ahahaha, ja oké. Ik mis Bart en Blax.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet. Ik mis PUB niet. Al dat gehaat steeds!!
Dat kan mijn hartje niet aan. Sowieso dat gegeil op wijven en alles
Hehehehe, tja tja tjaquote:Op maandag 18 juli 2011 19:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahahaha, ja oké. Ik mis Bart en Blax.
Ja, ik ben ook alweer 21.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehehe, tja tja tja!
Men wordt volwassen
Maakt niet uit, ik ben het wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
Nounou, niet overdrijven Suusje. Dat ben je pas vier dagen.
1994.. Die mensen zijn in mijn optiek chronisch 12.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
1994.. Die mensen zijn in mijn optiek chronisch 12.
Spastische optiek danquote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook een ouwe ventquote:Op maandag 18 juli 2011 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ga ik gelijk uitleggen dat arabisch posten oid. niet toegestaan is in slowchats. Nergens op het forumquote:
\quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ga ik gelijk uitleggen dat arabisch posten oid. niet toegestaan is in slowchats. Nergens op het forum![]()
Het moet leesbaar zijn voor eenieder.
Baas.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ga ik gelijk uitleggen dat arabisch posten oid. niet toegestaan is in slowchats. Nergens op het forum![]()
Engels, Frans, Duits is wel leesbaar voor iedereen, maar niet te begrijpen voor iedereen, mag dat wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vielleicht.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Engels, Frans, Duits is wel leesbaar voor iedereen, maar niet te begrijpen voor iedereen, mag dat wel?
Op het hele forum. Ik kan geen soep maken van rare arabische kronkels. Frans, Duits, Engels zijn over het algemeen sneller te begrijpen teksten. Maar daarentegen zijn wij een Nederlands forum met Nederlands als voertaal. Punt.quote:
Non sensus sum.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het hele forum. Ik kan geen soep maken van rare arabische kronkels. Frans, Duits, Engels zijn over het algemeen sneller te begrijpen teksten. Maar daarentegen zijn wij een Nederlands forum met Nederlands als voertaal. Punt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Frans![]()
Duits![]()
Nederlands![]()
Engels![]()
Latijn
quote:
Ik had er 5quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
Frans
Duits
Engels
Talen in je pakket hebben
Gewoon Nederlands
Sowieso niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Frans![]()
Duits![]()
Nederlands![]()
Engels![]()
Latijn
Jij wil mij echt tegen je hebben begrijp ik hieruit?quote:
Ik heb er 2quote:
Grapje jongen. Moet kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij wil mij echt tegen je hebben begrijp ik hieruit?
Dastan wil geloof ik iedereen tegen zich hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij wil mij echt tegen je hebben begrijp ik hieruit?
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er 2
En beheers er drie
Nouja, Engels beheers ik niet, maar heb het wel gehad.
Lok hem nou niet uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dastan wil geloof ik iedereen tegen zich hebben.
Terechte klacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dastan wil geloof ik iedereen tegen zich hebben.
Heb behoorlijk moeite met een post van jou als grapje te nemen als jij die PI blijft dragen. Als jij dat wilt blijven doen: prima. Maar interpreteren van je postings wordt daardoor enorm lastig, besef je dat ff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |