SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Joh, trek het je niet zo aan man, ik ben niet eens serieus en zeker niet aan het kankeren naar jou toe.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga wel weer, wat een gekanker continu naar mij toe.
Zeg nou eerlijk, hoe verschilt dit met voorheen?
Oké, dan is het goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joh, trek het je niet zo aan man, ik ben niet eens serieus en zeker niet aan het kankeren naar jou toe.
Dat stond er ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:02 schreef Heroinjunk het volgende:
PUB SC was wel een heel slecht voorbeeld btw, René.
Benadruk mijn faalheid even. Joe!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik moest het even benadrukken.
Beter gezegd: waaromtrent er geSOG'd wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien in de OP: welke opleiding iedereen gaat doen.
Dan mag ik er niet in.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Misschien in de OP: welke opleiding iedereen gaat doen.
Ik zit tegenwoordig in TAL.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Heroinjunk het volgende:
PUB had pas briljante OP's. Daar stond info over iedereen in.
Waarom ga je niet naar TRV danquote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reizen. Maar ik ben gezakt, dus nog een jaar vwo dit dat.
Ik hier.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig in TAL.
Ow, en in Groningen.
Er vanuit gaande dat iedereen wat met gitaren heeft.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zit in Gitaristentopic, eigenlijk is dat ook gewoon een SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |