Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...quote:Op maandag 18 juli 2011 18:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog 1 keer:
Jullie zijn welkom! Echt!
Maar jullie nemen boem pats ineens het topic over! De meesten kennen elkaar hier al en ook al heeel erg lang! Heeft niets met elitair te maken....
Kijk mods... vraag je toch echt eens af waarom er niet meer dan een SC mogelijk is.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...
Niet zo invasief die topic binnen vallen? Rustig beginnen met je voorstellen?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap(pen) ik/we, maar we mogen geen eigen SC en we hebben toch 3,5 maand bij elkaar gezeten, dus we moeten toch iets...
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Californium het volgende:
DUS! iedereen die hier wil blijven! doe eens voorstellen!! Waar kom je vandaan? welke opleiding ga je doen? ga je op kamers? Moet je stage lopen in de toekomst? Enz enz.
Noem je me nu oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Voorstellenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:51 schreef Californium het volgende:
DUS! iedereen die hier wil blijven! doe eens voorstellen!! Waar kom je vandaan? welke opleiding ga je doen? ga je op kamers? Moet je stage lopen in de toekomst? Enz enz.
Hoi Isdatzoquote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hallo ik ben Isdatzo. Dawast.
Zo goed?
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!quote:
Eindhoveuhhhhhhhhhhh. Geowetenschappen. Inquote:Op maandag 18 juli 2011 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi Isdatzo
Waar kom je vandaan? wat ga jij volgend jaar studeren?
Ja! Welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!
Ik ben dus achttien jaar oud. Dit schooljaar heb ik mijn havo-diploma behaald (hiervoor vmbo-diploma). Volgend schooljaar begin ik aan de studie HBO Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik heb er onwijs veel zin in. O ja, ik woon in de buurt van Amsterdam. Is dit goed?
Succesquote:Op maandag 18 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb ik al op pagina 1 gedaan! Maar ja, dan nog maar een keertje!
Ik ben dus achttien jaar oud. Dit schooljaar heb ik mijn havo-diploma behaald (hiervoor vmbo-diploma). Volgend schooljaar begin ik aan de studie HBO Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Ik heb er onwijs veel zin in. O ja, ik woon in de buurt van Amsterdam. Is dit goed?
Ik heb Dean ook geen welkom gegeven.quote:
Jij? Post jij eerst maar een filmpje van je brommer.quote:
Welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eindhoveuhhhhhhhhhhh. Geowetenschappen. InUtrecht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |