quote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus, heb jij een meet alarm op je telefoon?
Dat klinkt al vies.quote:
whehehehe ik was er al, maar ik moest nog wat gaan typen en zag opeens metquote:Op maandag 18 juli 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt als het woord meet valt kom jij ineens![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe ik was er al, maar ik moest nog wat gaan typen en zag opeens met
KUT ik heb een puistje op mijn kin
Waar?quote:
Hoe lang ga je?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
Milaan - Venetie - weekje Rimini - Rome - Florence - Pisa
En dan naar huisIs dat wat?
Venetie en Pisa 1 dag. Rome 4 dagen, hoelang Florence en Milaan?
in de zomer vind ik die steden minder dan in t voorjaar tbh.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
Milaan - Venetie - weekje Rimini - Rome - Florence - Pisa
En dan naar huisIs dat wat?
Venetie en Pisa 1 dag. Rome 4 dagen, hoelang Florence en Milaan?
ik heb 3 weken de tijd, maar liefst 2,5 weekquote:
Ja het is niet andersquote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
in de zomer vind ik die steden minder dan in t voorjaar tbh.
Als ik even snel tel ben je met heen en weer rijden, Pisa, Venetië en Rome al negen of tien dagen zoet. Weekje Rimini 5/6 dagen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 3 weken de tijd, maar liefst 2,5 week
[..]
Ja het is niet anders
Bijna als in net niet helemaal?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MY GOD
ik heb net bijna mn laptop verdronken
Rimini nu op 6 dagen staan en Milaan 3 dagenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik even snel tel ben je met heen en weer rijden, Pisa, Venetië en Rome al negen of tien dagen zoet. Weekje Rimini 5/6 dagen.
Milaan zou ik denk ik ook wel 3 of 4 dagen voor inplannen. Florence eigenlijk geen idee.
Maar neem je tijd, en doe desnoods iets minder. Je komt vast nog wel een keer terug.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MY GOD
ik heb net bijna mn laptop verdronken
Nah, ik ben aan het koken... laptop op aanrecht... kraan aan... maar niet in wasbak, maar op aanrecht.... water aan de onderkant... ging net goed denk ikquote:
Florence is echt prachtig, maar qua drukte niet te doen in de zomerquote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rimini nu op 6 dagen staan en Milaan 3 dagenVenetie maar 1 overnachting. Ik begreep dus dat er niks aan was
Florence willen we echt zien
Wij komen niet meer terugDus dat zijn echt de steden die ik wil zien
Wij zijn echt Spanje mensjes
Ik vind het al bizar dat Rob hier zelf mee komt, met Italie
Maar ik moet een vakantie uitstippelen voor Italie en eentje voor de kust van SpanjeDan mag hij kiezen. Al hoop ik dat hij voor Italie gaat
Alsnog neem je tijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rimini nu op 6 dagen staan en Milaan 3 dagenVenetie maar 1 overnachting. Ik begreep dus dat er niks aan was
Florence willen we echt zien
Wij komen niet meer terugDus dat zijn echt de steden die ik wil zien
Wij zijn echt Spanje mensjes
Ik vind het al bizar dat Rob hier zelf mee komt, met Italie
Maar ik moet een vakantie uitstippelen voor Italie en eentje voor de kust van SpanjeDan mag hij kiezen. Al hoop ik dat hij voor Italie gaat
vind ik ook de mooiste streek iddquote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Laysa het volgende:
Ik vind zelf Toscane de enige streek van Italië wat echt de moeite waard is
kan je daar kamperen?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Laysa het volgende:
Florence wordt incheck 8 septemberquote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Florence is echt prachtig, maar qua drukte niet te doen in de zomer
wil van te voren hotels boekenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsnog neem je tijd.
En hoever gaan jullie op de bonnefooi? Het grote voordeel is dat je dan ergens iets langer kan blijven of juist eerder weggaan.
Ja dat wordt dus 3 tripjes samenstellenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Laysa het volgende:
Mijn verjaardagquote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Florence wordt incheck 8 septemberIs dat te doen dan?
Noooooooooooooooooh! Kippenvel!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Uit de TAL SC:
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
Alle posts van C_A lezen als een deja vu
Het Radio topic:
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een deja vu als ik jou posts zie
Ik word er bijna emotioneel van, wat een geweldige GMTA.
Vast welquote:
Ja denk het wel want dan zijn de meeste vakanties wel voorbijquote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Florence wordt incheck 8 septemberIs dat te doen dan?
Van Dam? Zij is echt verschrikkelijk domquote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Net bij kom bij je eten, die Nicolette, echt
Kindje zit tv te kijken.
Nicolette: Aaaah, wat ben je aan het kijken?
Kind:MTV
Nicolette: Ooooooh,. hou je van muziek?
Zet er het perd van christus neer, en die kan nog beter presenteren.
Sienna en Virenzequote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wordt dus 3 tripjes samenstellen
Heb jij nog tips dan
Ook niet een middagje Pisaquote:Op maandag 18 juli 2011 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sienna en Virenze
Luca en Volterra...allemaal prachtig...
Pisa niet doen...Dat is echt een enorme deceptie
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
Jawel, en dan zo je voet in de lucht tillen zodat het net lijkt alsof je hem omduwt hihi!
En dan roepen; THIS IS PISA.
Nou ja je moet het natuurlijk zelf wetenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
Jawel, en dan zo je voet in de lucht tillen zodat het net lijkt alsof je hem omduwt hihi!
En dan roepen; THIS IS PISA.
Het is een uurtje rijden vanuit Florence heb ik begrepen, dus staat op mijn lijstjequote:Op maandag 18 juli 2011 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ja je moet het natuurlijk zelf weten![]()
Maar wij zaten toen heel dicht bij pisa en als we dr een uur zijn geweest is het veel
Inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
Er is een nieuwe DJ bij Radio 49 en hij is echt ijselijk goed
Ik vind dat serieus nog steeds lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
nasi uit blik op een eenpittertje klaargemaakt.
Maar alleen op vakantie.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus nog steeds lekker
Al 2 week en 1 dag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, moeilijk doenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. ik vind katteneten vies...
moest net geven.. mn moeder prakt dat altijd... ik doe dat niet net... zie m z'n best doen voor zn maaltje
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al 2 week en 1 dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog onthouden ook
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al 2 week en 1 dag!
OHMYGOSHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Stiekem zit ik een beetje te haten op benny en lutte.. die deden dat tijdens hun eerste verkering ook..
elke zondag: al 2 week, al 3 week.. etc
maar,voor hun
Maar dat zijn nog tieners. Die mogen dat ook wel een beetjequote:Op maandag 18 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Stiekem zit ik een beetje te haten op benny en lutte.. die deden dat tijdens hun eerste verkering ook..
elke zondag: al 2 week, al 3 week.. etc
maar,voor hun
Noors bier is nog wel te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Inclusief ranzig buitenlands bier.
Met zondag ga ik mijn hele leven associaties houdenquote:
Uhm sinds wanneer was de BBQ Ian?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |