Die zijn we nu dus kwijtquote:
Ik weet het nietquote:
Ik moest toch even mijn money getten.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Hij is wel verdacht stil
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Hij is wel verdacht stil
Een halve zool keek naar je zolen?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Laysa het volgende:
Ik moest vandaag stevige schoenen voor DK kopen met een stevige niet buigzame zool....sta ik daar in de winkel zolen te buigen...staat er zo'n halve zool me aan te kijken wat ik aan het doen ben...ff rustig kil terug gekeken en toen was hij zo weg
Wat een gezool.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Laysa het volgende:
Ik moest vandaag stevige schoenen voor DK kopen met een stevige niet buigzame zool....sta ik daar in de winkel zolen te buigen...staat er zo'n halve zool me aan te kijken wat ik aan het doen ben...ff rustig kil terug gekeken en toen was hij zo weg
halve zool in een schoenenwinkel?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Laysa het volgende:
Ik ga even wenen, brb.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Uit de TAL SC:
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
Alle posts van C_A lezen als een deja vu
Het Radio topic:
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een deja vu als ik jou posts zie
Ik word er bijna emotioneel van, wat een geweldige GMTA.
Nou ja iemand met een zool fettisjquote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
![]()
En alsof ik voor mn lol dat sta te doen...Gek
Je kunt toch wel gewoon een quote knippen en plakken?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
Excuus voor het slechte knip en plak werk
Maar er zaten quotes in de post en ik heb geen flauw idee hoe ik het anders moet doen.
Het was al een gequote quotequote:Op maandag 18 juli 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon een quote knippen en plakken?
Serieus, heb jij een meet alarm op je telefoon?quote:
whehehehe een iMeetquote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Serieus, heb jij een meet alarm op je telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |