Inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
Er is een nieuwe DJ bij Radio 49 en hij is echt ijselijk goed
Ik vind dat serieus nog steeds lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
nasi uit blik op een eenpittertje klaargemaakt.
Maar alleen op vakantie.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus nog steeds lekker
Al 2 week en 1 dag!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, moeilijk doenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. ik vind katteneten vies...
moest net geven.. mn moeder prakt dat altijd... ik doe dat niet net... zie m z'n best doen voor zn maaltje
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al 2 week en 1 dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog onthouden ook
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Al 2 week en 1 dag!
OHMYGOSHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Stiekem zit ik een beetje te haten op benny en lutte.. die deden dat tijdens hun eerste verkering ook..
elke zondag: al 2 week, al 3 week.. etc
maar,voor hun
Maar dat zijn nog tieners. Die mogen dat ook wel een beetjequote:Op maandag 18 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Stiekem zit ik een beetje te haten op benny en lutte.. die deden dat tijdens hun eerste verkering ook..
elke zondag: al 2 week, al 3 week.. etc
maar,voor hun
Noors bier is nog wel te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Inclusief ranzig buitenlands bier.
Met zondag ga ik mijn hele leven associaties houdenquote:
Uhm sinds wanneer was de BBQ Ian?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |