quote:
Hehequote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:28 schreef Pharkus het volgende:
Je vergeet te klagen over de opruimdrang van je moeder?
Beter dan sommige andere fokkers, die zijn gemaakt van delen van dooie usersquote:
Bedankt voor de mededeling. Wat is de klacht?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:24 schreef Ypmaha het volgende:
Mijn kamer is allesbehalve een zwijnenstal, laat ik dat voorop zetten. Goed, soms liggen er wat kleren op de grond, en liggen papieren niet in het specifieke mapje waar ze voor bedoeld zijn, maar wtf boeit dat? Ik kan alles terugvinden, en een ietwat rommelige kamer is toch ook gezelliger ipv een leeg bureau met alles geordend opgeborgen in een ladekast.Woon trouwens alleen in het weekend nog thuis, mede om die reden
De klacht van TS is dat z'n moeder zijn volgeblafte fleshlight heeft gevonden. Helaas TS, moeders vinden alles.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Wat is de klacht?
Herkenbaarquote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Piethur het volgende:
Het meest vervelende aan opruimwoedes is dat je daarna niets meer terug kunt vinden.
Geen orde is ook een soort van orde
Betekent niet gelijk dat het een tyfuszooi moet zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Henno het volgende:
Een kamer moet laten zien dat er in geleefd wordt... niet zo'n steriel smetvrees-interieur alsof het huis ieder moment door een makelaar verkocht moet kunnen worden
Dit ja, mensen die dingen van je wegleggen onder het mom van opruimen en als je er later naar vraagt weten ze niet waar ze het gelaten hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Piethur het volgende:
Het meest vervelende aan opruimwoedes is dat je daarna niets meer terug kunt vinden.
Geen orde is ook een soort van orde
Overhoop gehaald?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Ypmaha het volgende:
Owja om nog terug te komen op de klacht: ze had dus vandaag weer het hele huis overhoop gehaald, waarom weet ik niet, omdat ze het twee weken daarvoor ook al had gedaan, en die week daarvoor ook weer
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
Doordeweeks verblijft ts in een verzorgingscentrum.
Hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef Wruijff het volgende:
Dan moet je ook een schoonmaker huren op kosten van je ouders. Doe ik ook.
Groetjens Lodewijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |