die gozer die net de robot op de kop legdequote:
Is er niemand klant? Dan kan die ff naar de helpdesk bellenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:08 schreef snakelady het volgende:
Ja, de cams doen het niet zo geweldig, zag wel een andere robotje rijden maar zag geen beeld verders bewegen.
hahaha, ik ben wel klant bij xs4all maar ga niet bellen omdat de cams het niet doen, hahaha.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:10 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Is er niemand klant? Dan kan die ff naar de helpdesk bellen
pffft!! betaal je daar zoveel geld voor?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, ik ben wel klant bij xs4all maar ga niet bellen omdat de cams het niet doen, hahaha.
Valt best mee, zo veel geld is het nietquote:Op maandag 18 juli 2011 17:13 schreef Dartanion het volgende:
[..]
pffft!! betaal je daar zoveel geld voor?
Ze zijn toch de duurste provider?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Valt best mee, zo veel geld is het niet
maar ook het beste ( volgend radar en de consumentenbond) maar als je al 10 jaar lid bent is het niet duurder dan andere providers.quote:
Ik zie ze wel maar kan ze niet besturen op mijn ipadquote:
Ik wilde alleen posten hoe stoer mijn xs4all abbo mij maakt. Je mag me aanrakenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Maanvis het volgende:
hoezo misbruik, je mag ze bellen met ALLE vragen toch
Eerst vond ik je een held toen bleek dat je xs4all hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen posten hoe stoer mijn xs4all abbo mij maakt. Je mag me aanraken
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerst vond ik je een held toen bleek dat je xs4all hebt.
Toen postte je dat je telefoonangst hebt.
Nu vind ik je maar een sukkel.
https://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/klantenservice.phpquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:
kortom gewoon bellen, je zou ons er een groot plezier mee doen.
schijtluisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
https://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/klantenservice.php
Have fun
BELLEN DANquote:
Ben jij niet diezelfde sul die wilde dat iemand anders een treinkaartje voor je date betaalde?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mijn cover is wegNu moek weer een nieuwe nick fixen. Bedankt he!
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ben jij niet diezelfde sul die wilde dat iemand anders een treinkaartje voor je date betaalde?
8 werkdagen??? Beste provider my assquote:Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Binnen 8 werkdagen sturen wij u een antwoord.
Misschien vindt u het antwoord op onze website, bijvoorbeeld bij www.xs4all.nl/vragen of www.xs4all.nl/klant/service/
Vriendelijke groet,
Brigitte Voskuyl
Manager Klantenservice
XS4ALL Internet bv
Internet: www.xs4all.nl
Telefoon: 020-3987666
nou toch sneller antwoord dan ik had verwachtquote:Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De robots kunt u helaas niet zelf besturen, deze worden bestuurd door de medewerkers van xs4all.
Als u nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van u.
Vriendelijke groet,
I. ....
Klantenservice
XS4ALL Internet bv
Internet: www.xs4all.nl
Telefoon: 020-3987666
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |