SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.Confidence through competence![]()
Damnquote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
Hier een filmpje van mij, dance motherfucker dance!![]()
![]()
Mja, ik moet je daar denk ik wel gelijk in geven. Bottom line van krachtopbouw / hypertrofie komt van progressieve belasting. Dus je MOET steeds harder werken. Goed eten om harder te werken, goed slapen om harder te werken, meer gewicht pakken op harder te werken. Alles is secundair aan je spieren harder belasten.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik niet op.
Meeste trainen gewoon niet hard genoeg met lat pull down, chin-ups en varianten gewoon meer spieren betrokken wat grotere groei geeft.
Kortom schrap hem uit je schema omdat je er waarschijnlijk niet zwaar genoeg mee traint.
![]()
Dit geld voor 99,8% van de mensen die ik zie trainen, niet zwaar genoeg, niet intensief genoeg, niet agressief genoeg, geen volledige beweging.
#135 moet maar "Jullie trainen niet hard genoeg" worden
Confidence through competence![]()
QTW, gewoon kutoefeningen. Denk dat goede machine oefeningen wel op 1 hand te tellen is.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Absoluut kan ik je vertellen.
Lat Pull-Downs zou je uit je workout moeten schrappen, echt...Deathlift or Die.![]()
Wat zijn volgels jou de 5 nuttigste machineoefeningen?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
QTW, gewoon kutoefeningen. Denk dat goede machine oefeningen wel op 1 hand te tellen is.Confidence through competence![]()
Ik vind de Leg Press toch wel heel erg leuk als mijn tijdelijke vervanger voor squats nu. Vorige keer 3x10x140 kg gedaan, kan wel meer bij. Squat doe ik 5 reps maar als ik eenmaal bezig ben op Leg Press dan voelt het zonde om er niet 5 bij te doen.![]()
Ha, ik doe nu 5x8x120 kg op de leg press, maar denk dat ik een kleinere ROM heb dan jij
Ging vandaag erg gemakkelijk, dus 130 KG doen vanaf volgende keer.Confidence through competence![]()
Leg press op je rug leggen en Squattenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zijn volgels jou de 5 nuttigste machineoefeningen?Nee ben absoluut geen fan van machines en probeer ze altijd te vermijden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik doe eigenlijk bijna nooit behalve een machine voor schuine abs, leg press en chest press.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zijn volgels jou de 5 nuttigste machineoefeningen?Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Leg press op je rug leggen en Squatten![]()
Leg Press
Peck Deck
Pulley
Leg extension
Leg curl
Zijn mijn top 5 van apparaten/machines. (cable towers/kasten dan niet meegerekend)
![]()
Pec deck vind ik zo verschrikkelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
Leg Press
Peck Deck
Pulley
Leg extension
Leg curl
Zijn mijn top 5 van apparaten/machines. (cable towers/kasten dan niet meegerekend)
Deathlift or Die.![]()
Pec deck vind ik ook fijn, op zich werken ze in theorie beter dan dumbell flies, omdat de zwaartekracht een steeds kleinere rol speelt naarmate je armen dichter bij elkaar komen bij de flies. Geen optimale belasting dus.
Ben er nog niet uit of ik de leg curl en extension fijne oefeningen vind. Deze (quadriceps, hamstrings) pak je min of meer in compound ook al mee met de machine leg press...
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 18-07-2011 17:01:49 ]Confidence through competence![]()
Why?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pec deck vind ik zo verschrikkelijk.
Die Greg Plitt is wel een held hoor, niet zomaar een leuk fitness kereltje maar ook gewoon een US army ranger, respect.
![]()
Ik ken het, en dan geef je het op het je het gevoel dat je wel weer kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel alsof ik me niet voor 100% kan geven.
vanavond:
dumbell press
inclined dumbell press
benchpress
Parralel bar dip
en buik![]()
Bij Pec deck heb ik zelf altijd het gevoel alsof de hoogte van de stoel en de hoek van de grip op de machine van erg belang is. Daarnaast stel ik de ROM zo in dat mijn schouders niet volledig naar buiten gedrukt worden wanneer je het gewicht weer laat zakken, daar kan je nare schouderblessures aan overhouden...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb altijd het gevoel alsof ik me niet voor 100% kan geven.
Maargoed, 't blijft een isolatieoefening... wide grip dip is mijn favoriete pec compound oefening.
Ik zelf ook, maar qua apparaten wel een van de betere.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite met de peckdeck vanwege korte armpjes en verzuur ook snel daar, dus voel ook altijd alsof ik hem nooit goed/100% kan trainen.![]()
True.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dumbbell fly en cable fly zijn veel betere oefeningen.3 presses en geen fly oefening? Waarom?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:58 schreef obsama het volgende:
[..]
Ik ken het, en dan geef je het op het je het gevoel dat je wel weer kan.
vanavond:
dumbell press
inclined dumbell press
benchpress
Parralel bar dip
en buik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: