toetsenbordheldquote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef rubje het volgende:
Dat vind jij maar daar trek ik mij weinig van aan wat jij vindt.
[..]
Ik weet intussen heus wel wanneer ik iemand voor iets mag uitmaken of bestempelen,daar heb ik 'nobodys' zoals hierboven echt niet voor nodig die zichzelf met die laatste actie= wegjagen van een oud commando met het gelul om niks een bevret van onvermogen gaven. En ja, dan betuttel ik je gewoon als een loopjongen waar de wereld al zo vol van is met :"onderofficiertje"ed.![]()
Schijnbaar is dat de enige houvast voor sommigen,de tijd dat ze hun rang nog konden doen gelden om enige vorm van autoriteit tov anderen te hebben. Nou,guess what: Wereld veranderd en je zal andere kwalificaties moeten hebben dan die strepen om gezag en respect uit te stralen naar anderen toe of dat ze je voor vol aanzien.
Totdan behandel ik je zoals jij anderen behandeld.![]()
Dan zal er inderdaad weinig gesprongen gaan worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Druid het volgende:
On topic: als het tijdens ons springweekend ook zo'n grafweer is ga ik huilen
Tis niet te hopen nee. Maja volgens die tabelletje van buienradar http://www.buienradar.nl/(...)spx?modus=dag&bron=3 krijgen we nog de hele maand klote weer en vanaf ons springweekend weer goed weer dus maar hopen dat het zo gaat zijn. Ook de windkracht gaat weer minder worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Druid het volgende:
On topic: als het tijdens ons springweekend ook zo'n grafweer is ga ik huilen
Let's hoop zo!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Tis niet te hopen nee. Maja volgens die tabelletje van buienradar http://www.buienradar.nl/(...)spx?modus=dag&bron=3 krijgen we nog de hele maand klote weer en vanaf ons springweekend weer goed weer dus maar hopen dat het zo gaat zijn. Ook de windkracht gaat weer minder worden.
Ik over 2 wekenquote:
K, square of bolletje? Of springen ze burger alleen maar square?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:30 schreef Druid het volgende:
Burgah, zou wel mil willen maar dat gaat niet zomaar denk ik
Square - texel en een paar privegroepjes doen (af en toe) bolletje, maar meeste is square. Wil zelf nog wel een keer bolletje doen maar timing voor square kwam nu beter uitquote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, square of bolletje? Of springen ze burger alleen maar square?
Jup.quote:
Geloof me, bolletje springen doe je niet voor je lol... Ik denk dat ER daar ook wel over mee kan praten.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:37 schreef Druid het volgende:
[..]
Square - texel en een paar privegroepjes doen (af en toe) bolletje, maar meeste is square. Wil zelf nog wel een keer bolletje doen maar timing voor square kwam nu beter uit
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee joh, het is strááááálend weer
Het was omdat het moest (bolletje), maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geloof me, bolletje springen doe je niet voor je lol... Ik denk dat ER daar ook wel over mee kan praten.
Ben ik blij dat ik pas vakantie heb ik augustus voor een weekjequote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonnetje en een graad of 35 hier...![]()
Juli mogelijk natste maand...
Idem!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik pas vakantie heb ik augustus voor een weekje
Omdat je er niet mee kan sturen of zijn er nog meer narigheden met een bolletje?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het was omdat het moest (bolletje), maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.
Ermee sturen kun je amper, ook al wil je, en je landing is een stuk harder. Laat staan het zwierenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat je er niet mee kan sturen of zijn er nog meer narigheden met een bolletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |