Tjonge jonge jonge, ik heb dat beest nog geen eens kunnen zien! laat staan dat het me nu al lukt om hem van kant te maken! Geef me dan tips hoe ik hem dan kan verjagen want hier help je me ook niet echt mee!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Oke, ik ga je aangeven bij de Animal Cops.
Volgens mij zijn ze daar te slim voor! Ook heb ik geen zin dat mijn hond straks 3 poten heeft.quote:
Het was een grapje.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef Chijsmeister het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge, ik heb dat beest nog geen eens kunnen zien! laat staan dat het me nu al lukt om hem van kant te maken! Geef me dan tips hoe ik hem dan kan verjagen want hier help je me ook niet echt mee!
BMW 5 Serie, ook vervelend. I lost my chickens! damn...quote:Op maandag 18 juli 2011 13:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom zo moeilijk?
Met wat ultrasoon geluid komt zo'n beest nooit meer in de buurt.
Zo'n anti marter apparaatje kost paar euries.
Ik weet dat die beesten irritant kunnen zijn. Bij mijn ouders hebben ze ooit de kabelboom van hun gloednieuwe bmw 5 serie doorgeknaagd.
Helpen die geluidjes dan wel? Op die site staat namelijk van niet en TS heeft ook nog een hond rondlopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Waarom zo moeilijk?
Met wat ultrasoon geluid komt zo'n beest nooit meer in de buurt.
Zo'n anti marter apparaatje kost paar euries.
Ik weet dat die beesten irritant kunnen zijn. Bij mijn ouders hebben ze ooit de kabelboom van hun gloednieuwe bmw 5 serie doorgeknaagd.
Voor een hond lijkt het me niet zo'n strak idee. In de buurt van kippen ook al niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Helpen die geluidjes dan wel? Op die site staat namelijk van niet en TS heeft ook nog een hond rondlopen.
De gemeente bellen, zoals geopperd is ook wel een aardig idee. Eigenlijk te gek dat je Steenmarters niet eens mag verjagen. Officieel kun je dus niks doen maar heb je wel de ellende.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Voor een hond lijkt het me niet zo'n strak idee. In de buurt van kippen ook al niet.
http://shop.conrad.nl/aut(...)marterverschrikkers/
Check.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef Staal het volgende:
[..]
De gemeente bellen, zoals geopperd is ook wel een aardig idee. Eigenlijk te gek dat je Steenmarters niet eens mag verjagen. Officieel kun je dus niks doen maar heb je wel de ellende.
Dit dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Staal het volgende:
Verhuizen.
Verjagen van de steenmarter, vangen of zelf doden van de steenmarter is verboden
Het lijkt me niet handig om hier naar illegale manieren te vragen.
TS heeft dus een domme hondquote:Op maandag 18 juli 2011 13:23 schreef Chijsmeister het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar te slim voor! Ook heb ik geen zin dat mijn hond straks 3 poten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop