quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
Oscar is opgenomen
Het dwangvoeren wilde niet en hij werd alleen maar slechter. Om 4 uur kan ik bellen.
Nee geen uitspraken gedaan dus we hebben nog geen idee. De dierenartsassistente heeft hem in ontvangst genomen, de dierenarts was nog even bezig maar die zal zo bij hem komen kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jeetje Oognip, hebben ze gelijk een uitspraak gedaan over de oorzaak? Is het inderdaad wat de coördinator dacht?
Sneu hoor voor zo'n beestje. Ik hoop toch dat hij zich snel een beetje beter voelt en dat de dierenarts er wat aan kan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee geen uitspraken gedaan dus we hebben nog geen idee. De dierenartsassistente heeft hem in ontvangst genomen, de dierenarts was nog even bezig maar die zal zo bij hem komen kijken.
Ik ben erg benieuwd of het is wat de coördinator dacht, maar denk het niet.
Ik ook. Ik vind het echt heel kut en sneuquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sneu hoor voor zo'n beestje. Ik hoop toch dat hij zich snel een beetje beter voelt en dat de dierenarts er wat aan kan doen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het echt heel kut en sneu
Ach wat klote voor je, maar jij hebt alles gedaan wat je kon doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het echt heel kut en sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |