had wel gemogen hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 22:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ow haha dan waren wij alleen gegaan hoor, ik had je er niet voor je bed uitgetrokken
Mwoah is het nu met Oscarquote:Op maandag 25 juli 2011 22:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
had wel gemogen hoorje hebt me toch al vaker met net uit bed haar & humeur gezien
Hoe is het nu met Oscar?
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwoah is het nu met Oscarhij heeft net wel even gespeeld en is dus in de krabpaal geweest, nu ligt ie in een mandje te slapen en af en toe miauwt ie, volgens ons vanwege pijn. Dat is echt heel sneu om te zien
Als je het echt niet erg vindt dan bel ik aanquote:Op maandag 25 juli 2011 23:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dat is inderdaad echt heel sneu.
Als het moet he, en Oscar voelt zich echt heel zielig enzo, dan doe je wel ff aanbellen toch?ik wil zo'n klein prutsje ook niet op de fiets hebben met al die hobbels als hij zich zo rot voelt
Je kent me tochquote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je het echt niet erg vindt dan bel ik aan
quote:
Ik ga er vanuit dat die nog werkt eigenlijk. Hij moet er 2 per dag dus krijgt morgenochtend weer. Als ie nu al is uitgewerkt snap ik niet waarom hij er niet meer krijgtquote:Op maandag 25 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Kan het zijn dat de pijnstiller van een paar uur geleden begint uit te werken?
Of zou die nog moeten werken?
Vanaf 8:30? Wie weet gaan we helemaal niet naar de dierenarts johquote:Op maandag 25 juli 2011 23:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]kreng dat je er rondloopt
Vanaf hoe laat is de dierenarts bereikbaar? Misschien moet ik dan toch zo maar naar bed
Ik moet sowieso zo naar bed want morgen naar Arnhem voor voetbalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vanaf 8:30? Wie weet gaan we helemaal niet naar de dierenarts joh
Naar ons blaast hij nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik moet sowieso zo naar bed want morgen naar Arnhem voor voetbal
maar ik hoor het wel, zo niet dan is het mooi en dan neem ik aan datOscar
gewoon weer z'n lieve blazerige zelf is
Lief van jequote:Op dinsdag 26 juli 2011 06:54 schreef indaha het volgende:
Veel sterkte voor Oscardan dan toch maar naar de dierenarts.
Ik ga gewoon een kaarsje aansteken voor hem.
Het is ook niet meer waar ik aan denkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 07:50 schreef Sylver_ het volgende:
Calicivirus? Oftewel: niesziekte. Met de symptomen die je beschrijft zou dat niet het eerste zijn waar ik aan zou denken![]()
Zeker naar de dierenarts gaan!![]()
Je mist niet toevallig een speeltje?
Je kan hem altijd even na laten kijken, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Arme Oscar...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:31 schreef Oognip het volgende:
Nu twijfel ik weerhij is nu wat aan het lopen en speelt af en toe een klein beetje. De pijnstiller heeft dus duidelijk wel aangeslagen. Nu twijfel ik of we niet gewoon op deze manier door moeten gaan met de pijnstillers...
Gheh, we hadden de afgelopen week een explosie aan katjes die speeltjes hadden opgegeten - vandaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook niet meer waar ik aan denk
Volgens mij mis ik geen speeltje nee...
Ik ga zo de dierenarts bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |