SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Sinds 2.5 week lopen er nu 2 kittens in mijn huis rond van nu 8 weken. Emma en Oscar zijn de dag voordat ze bij mij kwamen wonen pas gevangen. Toen waren ze dus al 6 weken en het buitenleven gewend. Ze waren erg schuw en pogingen tot aaien gingen zo:
Nu gaat het gelukkig al een stuk beter, vooral met Oscar. Van de week lag hij zelfs bij me op schoot
Emma is nog wel een beetje bang maar als zij half slaapt of net wakker is kan ik haar rustig aaien. Dat gaat ongeveer zo:
Oscar:
Emma:
Linkje naar vorige deel
Gastgezin Oognips 4e en 5e nestje deel 2!
[ Bericht 2% gewijzigd door Oognip op 18-07-2011 13:19:41 ]
Lief Oognip, hoe ze met elkaar spelenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Oognip het volgende:
Hier nog een filmpje dat ik net geupload heb
Pingoo, Oscar en Emma spelen met elkaar
Zekerquote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lief Oognip, hoe ze met elkaar spelenZe zijn toch aardig bijgetrokken al in de weken dat je ze hebt.
Als Emma moe is dan kan het wel, maar zoals net begon ze te bijten.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:49 schreef indaha het volgende:
Emma houdt niet van aaien dus, maar als je haar oppakt om haar bijvoorbeeld in de in de bench te zetten of wat anders laat ze je dat wel gewoon doen?
Waaaaa 60?!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:46 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zojuist 60 foto's gemaakt van Emma en Oscar
Ik denk dat ik er even wat moet gaan selecteren voor hier
Huuuuquote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je Emma geen corrigerende tikjes gevenOf verergert dat juist?
Maar hoe leren ze dan een bepaald gedrag afquote:Op maandag 18 juli 2011 19:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Huuuuik doe niet aan corrigerende tikjes.
DOEN!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognipnou krijg ik weer de neiging om Oscar te adopteren
Gedrag als in de gordijnen klimmen kun je ze af leren door ze 40x achter elkaar uit de gordijnen te vissen of zoquote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar hoe leren ze dan een bepaald gedrag af?
Ze negeren en van schoot als ze bijten of krabben en als ze aan spullen zitten waar ze niet aan mogen de plantenspuit.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar hoe leren ze dan een bepaald gedrag af?
Nou ik zag laatst wel een filmpje van kittens op de site! Goed dat je het zegt! Ik heb meteen even gemaild met de vraag of het magquote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
Ach Oognip, Emma laat je aaien en likt je handen, het is gewoon een poesje wat zelf bepaald wanneer ze wat wil.
Wat jammer dat je dit filmpje niet op de site kunt zetten want ik weet zeker dat ze dan snel een huisje hadden
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Oognip het volgende:
Toen ik net bij het asiel was om kittenbrokken te halen, lagen daar 2 mails voor me klaar: 1 geïnteresseerde voor Oscar en 1 voor Emma!Ik ben zo blij, want ik had het eerlijk gezegd niet verwacht
Degene voor Oscar komt volgende week dinsdag kijken en heeft ook al 1 kat. De geïnteresseerde voor Emma heb ik nog niet kunnen bereiken.
Jeeeeeejquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Oognip het volgende:
Toen ik net bij het asiel was om kittenbrokken te halen, lagen daar 2 mails voor me klaar: 1 geïnteresseerde voor Oscar en 1 voor Emma!Ik ben zo blij, want ik had het eerlijk gezegd niet verwacht
Degene voor Oscar komt volgende week dinsdag kijken en heeft ook al 1 kat. De geïnteresseerde voor Emma heb ik nog niet kunnen bereiken.
Ja, sorry ben een beginnelingetje in kittens/katten enzulksquote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze negeren en van schoot als ze bijten of krabben en als ze aan spullen zitten waar ze niet aan mogen de plantenspuit.
Niet tikken of slaan, dat snappen ze niet daar worden ze alleen maar bang van.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef Oognip het volgende:
En anders proberen om de geinteresseerde in Oscar over te halen om Emma ook mee te nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
Ik heb inmiddels de geïnteresseerde van Emma ook gesproken. Ze dacht op de foto te zien dat het een kruising Noorse boskat is en dat wilde ze graag. Ik ga morgen naar de dierenarts voor de eerste inenting en dan vraag ik meteen of de dierenarts kan zien dat er iets van een Noorse boskat in zit. Waarschijnlijk ziet de dierenarts het ook niet en helemaal 100% zeker weten doen we toch nooit. Mocht het iets van een Noorse boskat zijn dan komt ze graag kijken en anders niet.
Ik denk dat het er op uit draait dat ze zelf hier langs moet komen om te kijken of er iets van een Noorse boskat in zit of niet
Ze heeft zelf ook al 3 of 4 Noorse boskatten (puur dus) en nog een Europese korthaar.
Gheghe dat ga ik anders ook zeker doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
En anders proberen om de geinteresseerde in Oscar over te halen om Emma ook mee te nemen, het is je al twee keer eerder gelukt om ze met de 2 tegelijk een huisje te bezorgen
Beetje apart, je neemt toch een kat omdat je 'm leuk vindt, niet omdat er ergens in de verte wellicht iets inzit van een Noorse boskat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar hebben hun eerste inenting en chip gekregen. Bij Emma floepte de chip er meteen weer uit omdat ze zo gespannen was. Die moest dus overnieuw en ook de inenting ging niet helemaal, maar ze zitten er in
De dierenarts kon, zoals verwacht, niet zeggen of er iets van een Noorse Boskat in zit, mocht het zo zijn dan heel ver weg. Ik heb de geïnteresseerde gebeld en ze denkt er nog even over na maar waarschijnlijk wordt het hem niet helaas.
Ze wou geloof ik Noorse Boskat omdat die heel lief en aanhankelijk zijn. Maar ja, Emma is dat (nog) bepaald nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Beetje apart, je neemt toch een kat omdat je 'm leuk vindt, niet omdat er ergens in de verte wellicht iets inzit van een Noorse boskat.Maar goed, wie ben ik enzo..
Ze vindt Emma ook echt heel mooi en ze dacht dat er iets van een boskat in zit. Ze heeft dus zelf 3 boskatten en nog 1 Europese korthaar. Vroeger had ze 3 om 3 en toen merkte ze dat de Europese kortharen ruzie zochten terwijl de boskatten dat niet doen. Daarom denkt ze dat een boskat beter bij haar past, maar het is nog niet helemaal van de baan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Beetje apart, je neemt toch een kat omdat je 'm leuk vindt, niet omdat er ergens in de verte wellicht iets inzit van een Noorse boskat.Maar goed, wie ben ik enzo..
Ja dat vind ik ook, al zou er een beetje boskat inzitten wil dat nog niet zeggen dat de eigenschappen die je zoekt van de boskat in Emma zittenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mocht die vrouw zich bedenken dan heeft Emma wel een goed huis hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Wel jammer voor Emma maar ze kan beter in een huisje terecht komen die haar willen om haar en niet vanwege eventueel een deel noorse boskat wat erin zit.
En trouwens noorse boskatten zijn minder sociaal dan maine coons
Toch geluktquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
Het filmpje staat op de siteWel een beetje op een rare manier maar ok
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |