quote:En weer terug van de dierenarts.
Het buikje van Noah was heel hard en het buikje van Sterre zat vol gas. Shadows buikje voelde goed. Ze hebben een pasta gekregen waarvan hun maag en darmpjes rustiger worden. Het doodt de slechte bacteriën en de goede maakt ie nog beter. Maandag moet ik ze ontwormen, want het kan zijn dat ze wormen hebben.
Hehe die foto's heb ik gekopieerd uit het andere topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:26 schreef indaha het volgende:
Ach wat een foto's weeren ik hoop dat de buikjes snel weer in orde zijn
Ik weet het maar ze blijven leuk om te zienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hehe die foto's heb ik gekopieerd uit het andere topic
Shadow, Sterre en Noah hebben het spuitje net gekregen, vonden ze niet zo heel leuk
Wat een mooie schatjes!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:55 schreef Oognip het volgende:
Hallo!
Sinds vorig jaar ben ik voor het DierenOpvangCentrum Enschede gastgezin voor kittens!
Vorig jaar heb ik drie nestjes weeskittens opgevangen. Deze kittens waren ongeveer 7 weken toen ze bij mij kwamen en aten al zelfstandig. Dit jaar ga ik ook jongere kittens opvangen en ik heb me zelfs opgegeven om ook flessenkittens op te gaan vangen!
Sinds 2.5 week lopen er 4 kittens in mijn huis rondan, nu, 8.
Ik hoop dat dit jaar net zo'n geslaagd jaar wordt tussen mijn eigen drie katten en de kittens. If so, dan krijgen we vast veel van zulke foto's
Pingoo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muis zegt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje naar vorige deel
Gastgezin Oognips 4e nestje in aantocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |