En mocht je het overleven, doe het dan in stijl door een tijdje op je gat te gaan zitten bij een riviertje en zeggen dat je verdwaald bent. Haal je iig nog het nationale nieuwsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Pas je wel een beetje op tijdens de vakantie Gripper?
Vanavond sollicitaties de deur uit doen en nog wat verkochte artikelen verzenden (kan zo wel m'n eigen bedrijf beginnen, wat een centen verdien ik tegenwoordig zegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:56 schreef FJD het volgende:
Vanmiddag Ultegra velgen halenVanavond meteen weer fietsen
Ik zou alleen al vanwege de hoogtemeter voor de Polar gaan. Op GPS gebaseerde hoogtemetingen is bijna hetzelfde als natte vingerwerk...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef Patroon het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de Polar CS600x en de Garmin Edge 500. Iemand ervaring met deze aparaatjes en wat zijn de voor/nadelen? Hoe is de meegeleverde software van Garmin?
Voordeel van Garmin is dat ze de cadans en speedmeter in 1 hebben.
Hoogtemeter is voor mij niet belangrijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zou alleen al vanwege de hoogtemeter voor de Polar gaan. Op GPS gebaseerde hoogtemetingen is bijna hetzelfde als natte vingerwerk...
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:56 schreef FJD het volgende:
Vanmiddag Ultegra velgen halenVanavond meteen weer fietsen
Je hebt de verkeerde mattiesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen een sms en/of tweet gestuurd of ze vanavond willen fietsen, weer reageert niemand
De mieten gaan zeker weer hardlopen vanavond.
Zeker.quote:
Hoogstens wat snoep voor noodgevallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
40 km fietsen, na het avondeten, reserve eten mee?
Iddquote:
Had maar een banaan meegenomen. En dat is zonde om mee terug te nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoogstens wat snoep voor noodgevallen.
Ach, als je er wat op terug wilt zeggen kan je altijd vragen van wat soort materiaal hun zadelpen is gemaakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd
Als ik afgezeken wil worden over het correct gebruik van termen dan open ik wel een topic op Tweakers
Simpele 6700 wielset, 175,- zgan gekocht. Net er onder gezet en stukje mee gefietst. Voor t gevoel gaat t natuurlijk direct veel harderWel jammer dat t geen witte velgen zijn maar ja dan had ik 100,- extra voor Ksyrium Equipes neer moeten leggen.
Ik zeik je niet af dude, ik snap gewoon niet wat je bedoelde. Je had 't over velgen terwijl je wielen bedoelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Idd
Als ik afgezeken wil worden over het correct gebruik van termen dan open ik wel een topic op Tweakers
Simpele 6700 wielset, 175,- zgan gekocht. Net er onder gezet en stukje mee gefietst. Voor t gevoel gaat t natuurlijk direct veel harderWel jammer dat t geen witte velgen zijn maar ja dan had ik 100,- extra voor Ksyrium Equipes neer moeten leggen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef Oksel het volgende:
90km gefietst, ging weer hard. Zat mooi voorin elke keer bij de sprintjes.. en kon mooi wat kopwerk pakken. #tevreden.
Triplequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Oksel het volgende:
Kwam alleen tandje te kort, heuvel af sprintje, 60+ , onder in de beugels, lekker staan, en rammen. Maarja, met compact was het net te licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |