Daar was Pritt mee bezig toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:05 schreef Marurk het volgende:
Ik snap niet waarom ie de foto van ultra_ivo niet kan weergeven, maar goed, er komt binnenkort toch een nieuwe OP. Misschien dat ik wel wat moois in elkaar probeer te zetten als ik tijd heb deze week.
Onzin, je kan best vast een nieuw conceptje maken. Pleur het in een post en klungel vanaf daar verder. Sowieso staat de originele OP ergens op de Fokipedia.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:37 schreef Pritt het volgende:
Ja maar ik moet even het volgende topic openen anders kan ik de OP niet aanpassen.
Wat voor overschoentjes heb je besteld? Toch wel van die soigné witte he?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo; een regenjackje van Protective en overschoentjes van Rose besteld. Tegen het einde van de week binnen en dan is het ofwel mooi weer (zul je altijd zien) of kan ik de met m'n fietsje de regen in.
30 juliquote:Op maandag 18 juli 2011 14:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
LBL op 29 juli? Weet je het zeker?
Kijk een hier...http://www.adfc.de/routenfinder/Routensuchequote:Op maandag 18 juli 2011 14:12 schreef Patroon het volgende:
Wij gaan binnenkort 2 dagen fietsen in Tecklenburg en ik vraag me af hoe je je het beste kunt navigeren door een onbekend gebied. We hebben geen navigatiesystemen voor op de fiets. Hoe doen jullie dat, zodat je niet steeds op de kaart moet kijken zonder te verdwalen en de leuke routes mee kan pakken.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Kijk een hier...http://www.adfc.de/routenfinder/Routensuche
Ah nice, staan die routes met bordjes aangegeven?quote:
Ben ook benieuwd naar je overschoentjes.. Waterdichte? Ik zoek namelijk nogquote:Op maandag 18 juli 2011 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo; een regenjackje van Protective en overschoentjes van Rose besteld. Tegen het einde van de week binnen en dan is het ofwel mooi weer (zul je altijd zien) of kan ik de met m'n fietsje de regen in.
+1quote:Op maandag 18 juli 2011 14:55 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar je overschoentjes.. Waterdichte? Ik zoek namelijk nog
Het is 16 graden gast... Die voeten van mij hoeven niet koud en doorweekt thuis te komen hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overschoentjes in de zomer?? Niets lekkerder dan de nattigheid gedurende een zomerse bui door je sok, langs je enkels naar je tenen te voelen lopen. Wordt in de zomer toch zo weer warm. Mijn overschoentjes (ultima oid) zijn waterdicht en isolerend en omdat mijn fiets en outfit, inc. zadel en lint, uit 2006 zijn niet meer soignee (zwart). Ik hoop dat het zwart na het wit weer in de mode komt...
Maar lekker op je gemakje blijven zitten spammen op Fok! is altijd wel makkelijker...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overigens voor de Fred die soms moeite heeft met motivatie, ik heb achteraf nog nooit spijt gehad van een fietstocht, ondanks kou, regen, wind et cetera (overigens nog nooit gevallen, dus daar kan ik niet over oordelen). Als ik mij dat bedenk als ik twijfel over wel of niet op de fiets gaan, dan is het dus gaan!
Niet vanwege de kou, wel vanwege het vuil wat opspat samen met het regenwater.. Vorige keer waren m'n schoenen zwart ipv wit toen ik weer thuis was..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef nogeenmaarten het volgende:
Overschoentjes in de zomer?? Niets lekkerder dan de nattigheid gedurende een zomerse bui door je sok, langs je enkels naar je tenen te voelen lopen. Wordt in de zomer toch zo weer warm. Mijn overschoentjes (ultima oid) zijn waterdicht en isolerend en omdat mijn fiets en outfit, inc. zadel en lint, uit 2006 zijn niet meer soignee (zwart). Ik hoop dat het zwart na het wit weer in de mode komt...
Overigens voor de Fred die soms moeite heeft met motivatie, ik heb achteraf nog nooit spijt gehad van een fietstocht, ondanks kou, regen, wind et cetera (overigens nog nooit gevallen, dus daar kan ik niet over oordelen). Als ik mij dat bedenk als ik twijfel over wel of niet op de fiets gaan, dan is het dus gaan!
Mijn ervaring met de laatste zomerse buien was dat deze zo heftig waren dat mijn schoenen, zowel als mijn fiets, zeiknat waren maar schoon! Alleen even afdrogen en indien nodig de ketting een beurt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Narcotical het volgende:
Niet vanwege de kou, wel vanwege het vuil wat opspat samen met het regenwater.. Vorige keer waren m'n schoenen zwart ipv wit toen ik weer thuis was..
Na mijn laatste tocht door de regen waren m'n sokken en schoenen zwart ipv wit, m'n shirt en broek hadden zo'n mooie baggerstreep achterop mn rug en mn fiets zag eruit alsof ik er een veldrit mee had gemaakt.. De rit was echter geheel op de weg..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de laatste zomerse buien was dat deze zo heftig waren dat mijn schoenen, zowel als mijn fiets, zeiknat waren maar schoon! Alleen even afdrogen en indien nodig de ketting een beurt.
Schoenen is even lastig ( in de praktijk trek ik ze aan, maakt niet uit hoe smerig/ stinkend), maar de rest van mijn kleding gaat na een rit linea recta de was in. Voordeel als je maar 2x per week rijdt en meer dan 2 setjes kleding hebtquote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Narcotical het volgende:
Na mijn laatste tocht door de regen waren m'n sokken en schoenen zwart ipv wit, m'n shirt en broek hadden zo'n mooie baggerstreep achterop mn rug en mn fiets zag eruit alsof ik er een veldrit mee had gemaakt.. De rit was echter geheel op de weg..
quote:Ben je aan t mountainbiken, vliegt er een wesp je helm in, dus ik spastisch op die helm slaan om dat beest dood te krijgen, steekt ie me en flikker ik van m'n fiets af. Maar verder was het weer goed knallen
Wil ik je best uitleggenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar waarom sla je op je helm al dat kreng binnen zit dat heeft toch weinig zin?????
De Freddeh-motivatie-crewquote:Op maandag 18 juli 2011 15:23 schreef nodisch18 het volgende:
Ga je vanavond nog fietsen Freddeh, het is immers je "vaste" fietsavond...?
Ik zie dat iedereen daar routes neer kan zetten, ze lijken me dan niet goed aangegeven... ik denk dat het mis gaat als ik een kaartje meeneem..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |