Pluisjequote:Op maandag 18 juli 2011 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hey Xenonoob, hoeveel zou jou huur stijgen met die maatregelen? Procent of 30 of 3 jaar?
Ik denk dat er dan wel interessantere opties zijn, maar goed.... er staat genoeg vastgoed te koop dus sla je slagquote:Op maandag 18 juli 2011 19:52 schreef lutser.com het volgende:
Stel je bent europeaan en je hebt geld 'over' wat ga je er mee doen?
-op de bank zetten kijken of je inflatie bij kunt houden, en hopen dat je bank niet omvalt.
-in aandelen stoppen en bidden dat de beurs goed gaat.
-een huis/land in hongarije kopen hopen dat daar de economie aantrekt en de corrupte burgemeester je niet naait.
-een huis/grond in nederland kopen.
Ik denk dat een huis met grond in nederland èèn van de veiligste opties is.
Het is een trieste constatering dat tegenwoordig niet meer iedereen deze vrijheid gegund isquote:Op maandag 18 juli 2011 19:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, de vrijheid die je als huurder van sociale woningbouw hebt, die is inmiddels aardig achterhaald.![]()
Ik zit al met een flinke hefboom (die gelukkig in korting word gebracht op mijn belastingaangifte) in het vastgoed, meer investeren lijkt mij voorlopig niet wenselijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:55 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan wel interessantere opties zijn, maar goed.... er staat genoeg vastgoed te koop dus sla je slag
Die vrijheid is je nog steeds gegund, maar niet meer over de rug van de lagere inkomens.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef VirtualMemory het volgende:
Het is een trieste constatering dat tegenwoordig niet meer iedereen deze vrijheid gegund is![]()
Triest? Wat is er mis met het gezond maken van de sociale woningbouw?quote:Zoiets is tekenend voor de trieste situatie waar wij ons als land in bevinden
Hoax. De harde antileenkneuskern hier zal je haarfijn kunnen uitleggen dat als de waarde van je woning zakt, je er niet meer gewoon in kunt wonen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:58 schreef lutser.com het volgende:
Wat de euro, beursen en aanverwante zaken allemaal gaan doen de komende jaren weet ik niet maar mijn huis is over 50 jaar nog steeds een huis
Mensen met geld om te investeren zijn geen leenkneuzen lijkt mijquote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hoax. De harde antileenkneuskern hier zal je haarfijn kunnen uitleggen dat als de waarde van je woning zakt, je er niet meer gewoon in kunt wonen.
Je kunt prima investeren met geleend geld. Vraag het de BB generatie maar.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef VirtualMemory het volgende:
Mensen met geld om te investeren zijn geen leenkneuzen lijkt mij![]()
Mijn inziens geld dit ook voor 'normale' mensen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Mensen met geld om te investeren zijn geen leenkneuzen lijkt mij![]()
Meestal zijn het ordinaire criminelen, dat dan weer wel
Yep, en straks nog even volleggen met zonnepanelen (die prijs stort nu omlaag) en ook je energiebehoefte is redelijk afgedekt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef lutser.com het volgende:
Sparen kan uiteraard ook op een spaarrekening (weinig rendement door inflatie) of met aandelen (risicovol) maar het grote voordeel van een huis is dat de belangrijkste uitgaven post (wonen) is afgedekt.
Nu niet nee, door de plaag van de parasieten die ook wel bekend staan als scheefhuurdersquote:Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Nederland interessant om in te investeren? In steen? Volgens mij is dat anders een aardig achterhaald principe
Parasieten moet je ook uitroeien.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:57 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Het is een trieste constatering dat tegenwoordig niet meer iedereen deze vrijheid gegund is![]()
Zoiets is tekenend voor de trieste situatie waar wij ons als land in bevinden
Sowieso is het niet echt goed te praten dat schatrijke woningcorporaties met jaren wachtlijst voor een klein huisje hun huizen gaan verkopen...quote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Gewoon geen sociale huurwoningen meer te koop zetten dan heb je meer woningen die binnen die 10% vallen. Volgens mij is dat ook goed te doen aangezien die verkoop nou niet bepaald lekker loopt
Als je nagaat dat de zorg in Nederland 80 miljard per jaar kost, zou dat zomaar kunnen ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Nog even en ik betaal meer aan de zorgverzekeringen dan aan de woonlasten...
Er staat nog een vraag open Xenonoobquote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef VirtualMemory het volgende:
knip.... ik laat me teveel meeslepen door pluisje... moet ik niet doen![]()
Ik kan niet antwoorden voor xenonoob maar mocht het mij gebeuren dan lig ik er niet wakker van. Zelfs een stijging van 30% zou nog voordeliger zijn dan de trend van waardedaling van onroerend goedquote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open Xenonoob
Ik ken DAM zijn situatie niet, maar ik kan 100% nog wel verdragen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef VirtualMemory het volgende:
Ik kan niet antwoorden voor xenonoob maar mocht het mij gebeuren dan lig ik er niet wakker van. Zelfs een stijging van 30% zou nog voordeliger zijn dan de trend van waardedaling van onroerend goed![]()
Maar kan jij een waardedaling van 30% van je woning verdragen?
Ik heb geen idee wat Ierland hier mee te maken heeft, ik denk dat we het beter gewoon bij Nederland kunnen houdenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Ik kan niet antwoorden voor xenonoob maar mocht het mij gebeuren dan lig ik er niet wakker van. Zelfs een stijging van 30% zou nog voordeliger zijn dan de trend van waardedaling van onroerend goed![]()
Dus het moet 50% in 3 jaar zijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Jij zit in Ierland?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Ierland hier mee te maken heeft, ik denk dat we het beter gewoon bij Nederland kunnen houden
Zelfs dan ga ik nog niet huilen. Laat staan kopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus het moet 50% in 3 jaar zijn?
Nopequote:
Rekenen is niet te sterkste kant, zoals nu weer duidelijk isquote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Zelfs dan ga ik nog niet huilen. Laat staan kopen.
Jij denkt dat -30% of meer enkel een Iers fenomeen is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |