5 uur per dag vind ik wel genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 dagen per week werken en dan 6 uur per dag zou gewoon veel lekkerder zijn
Ik zou het liever in dagen compenseren nog. Lekker op een vrijdag met vrienden het terras op gaan als het lekker weer is.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
5 uur per dag vind ik wel genoeg eigenlijk.
Gewoon voor een kleiner bedrijf gaan werkenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het liever in dagen compenseren nog. Lekker op een vrijdag met vrienden het terras op gaan als het lekker weer is.
En niet in zo een duf kantoor, voor een duffe multinational voor de volgende miljard winst werken.
Lekker weer, as if.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het liever in dagen compenseren nog. Lekker op een vrijdag met vrienden het terras op gaan als het lekker weer is.
Gewoon een paar miljoen winnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon voor een kleiner bedrijf gaan werken
Werk je nog steeds voor een ander.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon voor een kleiner bedrijf gaan werken
Eigen baas worden!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werk je nog steeds voor een ander.
Idee is hetzelfde.
goede naam verzinnen is al het halve werkquote:Op maandag 18 juli 2011 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit er aan te denken/half mee bezig
Weet niet of hetw at gaat worden.
Trainingquote:Op maandag 18 juli 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
Zit nu even een uurtje op mn laptop te werken en heb nu al RSI. Snap niet hoe sommige collega's dat 40 uur per week volhouden.
Ik heb ooit een keer een half jaar lang alleen maar achter een laptop gewerkt en toen lukte het me ook, schreeuw het inmiddels na ruim een uur uit van de pijn en heb er toch maar een normaal toetsenbord aan gehangen.quote:
Naja, als het zo makkelijk op te lossen is door er een toetsenbord en muis aan te hangen, waarom zou je dat dan niet doenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een half jaar lang alleen maar achter een laptop gewerkt en toen lukte het me ook, schreeuw het inmiddels na ruim een uur uit van de pijn en heb er toch maar een normaal toetsenbord aan gehangen.
Dat is wel fucked upquote:Op maandag 18 juli 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
Zit nu even een uurtje op mn laptop te werken en heb nu al RSI. Snap niet hoe sommige collega's dat 40 uur per week volhouden.
Ik kan het ook nietquote:Op maandag 18 juli 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
40 uur aanwezig zijn is al een hele opgaafquote:
Op mn eigen MacBook Pro hou ik het wel een stuk langer vol dan op de Dell van de zaak.quote:
So true.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:54 schreef clevy het volgende:
[..]
40 uur aanwezig zijn is al een hele opgaaf
Werk al 6 jaar op niks anders.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een half jaar lang alleen maar achter een laptop gewerkt en toen lukte het me ook, schreeuw het inmiddels na ruim een uur uit van de pijn en heb er toch maar een normaal toetsenbord aan gehangen.
Ik juist korter voor de vorm van de bodyquote:Op maandag 18 juli 2011 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn eigen MacBook Pro hou ik het wel een stuk langer vol dan op de Dell van de zaak.
en helaas lukt t steeds weer. ik probeer al een maand om een dag aan overuren tijd voor tijd te compenseren en ik blijf ze maar meenemen naar de volgende weekquote:
Hier liggen er gewoon een tiental kabels los op alle bureau's, docking stations zijn te duur.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
De hele dag op een laptop werken? Dat is toch echt niet prettig!
Gelukkig maken we hier gebruik van zo'n docking station. Zodat gewoon toetsenbord / muis en beeldschermen.Heb het zo slecht nog niet.
Hier ookquote:Op maandag 18 juli 2011 09:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier liggen er gewoon een tiental kabels los op alle bureau's, docking stations zijn te duur.
Het ligt eraan hoe hoog het bureau is, want volgens mij moet je voor een laptop een andere hoogte enzo hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Op mn eigen MacBook Pro hou ik het wel een stuk langer vol dan op de Dell van de zaak.
video-wall.. krijg je geen last van je nek dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon een desktop, onder mijn in hoogte verstelbare bureau gemonteerd, waarop 3 enorme beeldschermen staan. Al is het nu wel erg overdreven met die iMac ernaast, schipholverkeersleiding is er niets bij
.
Nee, ik zit geen tennis te kijken eropquote:Op maandag 18 juli 2011 09:08 schreef clevy het volgende:
[..]
video-wall.. krijg je geen last van je nek dan?
In de laatste twee functies heb ik er 2 gehad.. zou niet terug kunnen naar eentje. Of eig niet willenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Oja, extra monitor wilde ik ook nog ooit
ik wel met 2 monitoren.. structureel 2 applicaties naast elkaar open.. en nog wel stuk of 5 op de achtergrond.. flink overtypen en copy-pasten tussen links en rechts. tegelijk terminals en web-portals in de gaten houdenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zit geen tennis te kijken erop.
flink overtypen en copy-pasten.. klinkt niet echt boeiend werkquote:Op maandag 18 juli 2011 09:12 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wel met 2 monitoren.. structureel 2 applicaties naast elkaar open.. en nog wel stuk of 5 op de achtergrond.. flink overtypen en copy-pasten tussen links en rechts. tegelijk terminals en web-portals in de gaten houden
Dat ga ik doen. 7 uur per dag dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 dagen per week werken en dan 6 uur per dag zou gewoon veel lekkerder zijn
Meer leren studenten tegenwoordig niet meer toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
flink overtypen en copy-pasten.. klinkt niet echt boeiend werk
Dat is waarquote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
Meer leren studenten tegenwoordig niet meer toch?
kun je eerder stoppenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stelletje eikels... Mij niet waarschuwen dat het pas half 8 was.. Ik ben nu potver al bijna 2 uur aan het thuiswerkenDat gaat te hard! daar betaald mn baas niet voor.
ALS ze dat al leren.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meer leren studenten tegenwoordig niet meer toch?
Dan nog krijg je daar alleen copy denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef Q. het volgende:
Is daar geen InHolland-opleiding voor, Copy & Pasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |