Alleen Pulp Fiction, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
In feite waren true romance en Natural Born Killers 1 script, geen idee hoe dat in elkaar zat.
Welke scripts schreef QT in Amsterdam?
Klopt. De functionele delen wel keihard en het meest realistisch sinds Reservoir Dogs. (Pulp Fiction is veel meer over the top)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:44 schreef speknek het volgende:
Vergelijkbaar imo. Iets minder bloedfontijnen, maar nog steeds cartoony. Wel zitten er stukjes van grof geweld in, maar dat is wel voor een reden. In ieder geval, ik snap de opmerkingen daarover niet zo. Het was cartoony of functioneel.
Alleen jammer dat het een plaat van Rick Ross was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb de film 2 keer gezien en zou deze film best nog een keertje willen zien. Eerste keer waardeerde ik rapmuziek nog niet echt, nu heb ik echt het idee dat die rapmuziek iets toevoegde.
Ik vond 'm de tweede keer ook beter dan de eerste keer. Zelfs tot op het punt dat ik een derde keer misschien ook wel zou waarderen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb de film 2 keer gezien en zou deze film best nog een keertje willen zien. Eerste keer waardeerde ik rapmuziek nog niet echt, nu heb ik echt het idee dat die rapmuziek iets toevoegde.
Raar wijf. Al zou ze een punt hebben, ze laat hem niet eens uitpraten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef Gray het volgende:
Weet niet of dit al bekend is binnen dit topic, maar soit.
Interview met Quentin Tarantino:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die muziek voegde daadwerkelijk iets toe, in de zin van 'love it or hate it'.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef De_Nater het volgende:
De Grolsch beugel was tot een jaar of 10 geleden nog een bruine fles.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zag toch duidelijk een groen flesje, maar het zal wel aan mij liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Alleen in Nederland. In het buitenland was-ie al langer groen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Grolsch beugel was tot een jaar of 10 geleden nog een bruine fles.
Export ja, net als Heineken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alleen in Nederland. In het buitenland was-ie al langer groen.
Niet mijn ervaring. Van begin tot eind genoten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:58 schreef CornflakesXL het volgende:
Gehoord dat het een saaie film was... is dit zo?
Djangooo!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:43 schreef Kyubey het volgende:
GeweldigHoewel er veel humor in zit, deden ze zeker niet al te luchtig over de slavernij: ze laten de verschrikkingen goed in beeld zien, en dus vind ik niet dat mensen echt een punt hebben met het klagen dat deze film racistisch zou zijn. Het is een duidelijke aanklacht tegen slavernij.
9/10, past wat mij betreft in het rijtje van Inglourious Basterds (mijn favoriete Tarantinofilm).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |