dan moet ik toch met tinypic blijven uploadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, bureaublad achtergrondquote:![]()
Kan er meer doen hoor, die achter elkaar afspelen als een diavoorstelling (Windows 7)quote:Op maandag 18 juli 2011 04:24 schreef pratende-paal het volgende:
Kan je maar eentje doen dus waarom die 1000 meer>?
Goed puntquote:Op maandag 18 juli 2011 04:32 schreef pratende-paal het volgende:
Ooh dan niet... maar hoe vaak kijk je naar je bureaublad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je er al genoeg van?
trouwens dit topic sluit automatisch over 9 posts, maken we daarna een nieuwe aan of niet?![]()
Kan ik ook wel even doen ja dan maak ik wel een nieuwe en ga ik zelf slapenquote:Op maandag 18 juli 2011 04:36 schreef pratende-paal het volgende:
Alsof je er ooit genoeg van zult krijgen![]()
Ik weet niet... wij zijn de enigste... Ik ga over een half uurtje kranten gooien, dus hoeveel kan je in je eentje volspamme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |