Frank heeft vorig jaar al aangegeven dat hij verwacht dat Boilesen uiteindelijk centraal zal komen te staan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:19 schreef Burrito het volgende:
Boilesen centraal en Serero erin denk ik
Janssen als controleur, Serero ipv Anita. En 2 linkspoten op de flankenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:19 schreef Burrito het volgende:
Boilesen centraal en Serero erin denk ik
Ja ik weet het, ik vind het ook niet raar. ik antwoorde op de vraag. Maar Boilesen is niet sterk genoeg om al centraal te staan denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Frank heeft vorig jaar al aangegeven dat hij verwacht dat Boilesen uiteindelijk centraal zal komen te staan.
Janssen kan niet op de controleurspositie, en die andere 2 dingen die ik aanhaalde lijken mij evidentquote:
kan janssen zeker wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Janssen kan niet op de controleurspositie, en die andere 2 dingen die ik aanhaalde lijken mij evident
Anita is daar een stuk beter in. Dat heeft Anita vorig seizoen wel bewezenquote:
Oefenpot hequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Anita is daar een stuk beter in. Dat heeft Anita vorig seizoen wel bewezen
blind en boilesen staan andersomquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson in de spits![]()
Opstelling is
Ozbiliz - Sigthorsson - Sulejmani
Eriksen - Serero - Janssen
Blind - Boilesen - Alder - Wiel
------------Kenneth
Het ziet er echt niet uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Greg heeft een lekkere coup gekregen van Hanni Hanna
Gewoon een hand geven. Het zijn geen kleuters en vermoedelijk gewoon vrienden zelfs.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou Janssen de handjes van zn oude vrienden schudden tijdens de JCS?
dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een hand geven. Het zijn geen kleuters en vermoedelijk gewoon vrienden zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |