Apart om te zeggen als je ziet hoe belachelijk veel g+ van facebook heeft overgenomen.quote:
Is er ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Apart om te zeggen als je ziet hoe belachelijk veel g+ van facebook heeft overgenomen.
Ik heb G+ trouwens laatst bij een vriend gezien en ik heb nog geen reden kunnen vinden om er gebruik van te maken.
Dat is logisch. Je beschuldigt een nieuwe automerk ook niet van na-apen omdat ze vier wielen onder hun auto doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Apart om te zeggen als je ziet hoe belachelijk veel g+ van facebook heeft overgenomen.
+ Foto's worden door G+ niet verneukt (weinig kwaliteitsverlies, waar FB ze op zo'n manier comprimeert dat de kwaliteit om te huilen is).quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, Google+ telefoon-app werkt super snel waar Facebook enorm traag is.
Juist!!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
+ Foto's worden door G+ niet verneukt (weinig kwaliteitsverlies, waar FB ze op zo'n manier cropt dat de kwaliteit om te huilen is).
Foto's kijken dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:54 schreef ems. het volgende:
Mijn facebook app werkt heel snel![]()
Oh, en kwaliteit van foto's maakt me niet zoveel uit. Ik ben toch niet zo van het foto's sharen 8)
Mja, de kwaliteit zal wel minder zijn maar ik vind het alsnog meer dan goed genoeg. Daarnaast gebruikt vrijwel niemand van mijn vrienden google+ dus voor foto's kijken kan ik ook beter op facebook blijvenquote:
Het idee is meer dat jij een PM stuurt met je e-mail/GMail adres en je krijgt een invite terug.quote:
Meningen...quote:
Bij mij is er geen verschil hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, Google+ telefoon-app werkt super snel waar Facebook enorm traag is.
Facebook lijkt/leek toch ook niet op MySpace.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is logisch. Je beschuldigt een nieuwe automerk ook niet van na-apen omdat ze vier wielen onder hun auto doen.
En dat zullen veel mensen zien?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
+ Foto's worden door G+ niet verneukt (weinig kwaliteitsverlies, waar FB ze op zo'n manier comprimeert dat de kwaliteit om te huilen is).
Ik ga niet voor alles zeggen 'Ik vind' omdat jij anders gepikeerd bent.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meningen...
Nyce, dat moet je nou onderhand toch echt is gaan snappen.
De mening die jij hebt zijn niet antwoorden die feitelijk waar zijn.
Dm of pm je gmail maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef Scorpionitic het volgende:
Wordt er al veel gebruik gemaakt van Google+? Of zit iedereen nog aan de Facebook?
Ik heb zelf nog niet kunnen testen, dus zou iemand een invite kunnen sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |