Apart om te zeggen als je ziet hoe belachelijk veel g+ van facebook heeft overgenomen.quote:
Is er ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Apart om te zeggen als je ziet hoe belachelijk veel g+ van facebook heeft overgenomen.
Ik heb G+ trouwens laatst bij een vriend gezien en ik heb nog geen reden kunnen vinden om er gebruik van te maken.
Dat is logisch. Je beschuldigt een nieuwe automerk ook niet van na-apen omdat ze vier wielen onder hun auto doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Apart om te zeggen als je ziet hoe belachelijk veel g+ van facebook heeft overgenomen.
+ Foto's worden door G+ niet verneukt (weinig kwaliteitsverlies, waar FB ze op zo'n manier comprimeert dat de kwaliteit om te huilen is).quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, Google+ telefoon-app werkt super snel waar Facebook enorm traag is.
Juist!!quote:Op zondag 31 juli 2011 12:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
+ Foto's worden door G+ niet verneukt (weinig kwaliteitsverlies, waar FB ze op zo'n manier cropt dat de kwaliteit om te huilen is).
Foto's kijken dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:54 schreef ems. het volgende:
Mijn facebook app werkt heel snel![]()
Oh, en kwaliteit van foto's maakt me niet zoveel uit. Ik ben toch niet zo van het foto's sharen 8)
Mja, de kwaliteit zal wel minder zijn maar ik vind het alsnog meer dan goed genoeg. Daarnaast gebruikt vrijwel niemand van mijn vrienden google+ dus voor foto's kijken kan ik ook beter op facebook blijvenquote:
Het idee is meer dat jij een PM stuurt met je e-mail/GMail adres en je krijgt een invite terug.quote:
Meningen...quote:
Bij mij is er geen verschil hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef Afketser het volgende:
[..]
Jawel, Google+ telefoon-app werkt super snel waar Facebook enorm traag is.
Facebook lijkt/leek toch ook niet op MySpace.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is logisch. Je beschuldigt een nieuwe automerk ook niet van na-apen omdat ze vier wielen onder hun auto doen.
En dat zullen veel mensen zien?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
+ Foto's worden door G+ niet verneukt (weinig kwaliteitsverlies, waar FB ze op zo'n manier comprimeert dat de kwaliteit om te huilen is).
Ik ga niet voor alles zeggen 'Ik vind' omdat jij anders gepikeerd bent.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meningen...
Nyce, dat moet je nou onderhand toch echt is gaan snappen.
De mening die jij hebt zijn niet antwoorden die feitelijk waar zijn.
Dm of pm je gmail maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef Scorpionitic het volgende:
Wordt er al veel gebruik gemaakt van Google+? Of zit iedereen nog aan de Facebook?
Ik heb zelf nog niet kunnen testen, dus zou iemand een invite kunnen sturen?
Ik nog niemand..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Lotusss het volgende:
Heb ook nog zeer weinig vrienden die er gebruik van maken helaas...
't Is door Amerikanen gemaakt, daar is 50km afstand een eitje toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
Dat nearby is trouwens ook met een pak zout te nemen, sommige mensen wonen meer dan 50 km bij mij vandaan
Ja, dat is natuurlijk ook zo...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
't Is door Amerikanen gemaakt, daar is 50km afstand een eitje toch?
Waar zit die nearby danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
Ik krijg er steeds meer contacten bij via "nearby" in de mobiele app, geinig! Ken de meesten niet, maar dat vind ik niet erg, ik klets met iedereen.
Dat nearby is trouwens ook met een pak zout te nemen, sommige mensen wonen meer dan 50 km bij mij vandaan
Je kent verder niemand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:05 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik heb één persoon in mijn circle
in de mobiele app, werkt op basis van gpsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:51 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Waar zit die nearby danIk kijk er volgens mij overheen?
NU zie ik hem idd, naast de Circlesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
in de mobiele app, werkt op basis van gps
You're welcomequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:46 schreef ray_nl het volgende:
[..]
NU zie ik hem idd, naast de CirclesThanx!
Geinig dat de oprichters van Facebook en Myspace er ook tussen staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:49 schreef ray_nl het volgende:
Als je overigens op zoek bent naar wat bekende, en minder bekende, google plus users kan je eens hier kijken: recommendedusers
Staan best wat aardige tussen
Know your enemy denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
You're welcome
[..]
Geinig dat de oprichters van Facebook en Myspace er ook tussen staan
klopt. Zal hem zo posten. Volgens mij kan iedereen van zo een link gebruik maken;).quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:59 schreef Schanulleke het volgende:
Sinds vannacht kan je een invite ook als link dumpen. Dat maakt het wel makkelijker!
je hebt aan 1 link genoeg....quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:54 schreef change1000 het volgende:
Ah kan nu 150 mensen invites geven, maar eens doen aangezien ik pas 4 mensen in mn kringen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |