quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Spacevietnamees het volgende:
Toen ging ik hun afzeiken over hun troluiterlijk
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Spacevietnamees het volgende:
hun afzeiken over hun troluiterlijk

Wat? Ze zijn allebei klein en de 1 is dik en de ander super schriel. Of bedoel je hun/hen gebruik, vergeef mij.quote:

quote:Op maandag 18 juli 2011 00:24 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik zou haar kapot maken..KAPOT!! Zeg ik je..

Het vetgedrukte is het geval, maar God is vergevingsgezind.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:37 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Wat? Ze zijn allebei klein en de 1 is dik en de ander super schriel. Of bedoel je hun/hen gebruik,vergeef mij.

Betekent dit dat ik niet word vergeven omdat er geen God bestaat?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het vetgedrukte is het geval, maar God is vergevingsgezind.

Volgende keer misschienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef JeMoeder het volgende:
Vuistregel:
Als een vrouw eerst slaat, sla je terug.

Foto's zijn al eerder gepost onder mijn oude accountquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:07 schreef Quisho het volgende:
Pics or it didn't happen. Ook van je blondje.
 veel succes met zoeken, het is niet zo moeilijk te vinden. Sommige gebruikers weten wel mijn oude account
 veel succes met zoeken, het is niet zo moeilijk te vinden. Sommige gebruikers weten wel mijn oude account 

Kleine fallus dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Foto's zijn al eerder gepost onder mijn oude accountveel succes met zoeken, het is niet zo moeilijk te vinden. Sommige gebruikers weten wel mijn oude account
En ja ben Vietnamees.

Natuurlijk klagen ze niet, vinden ze zielig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Hmm gemiddeld, niemand klaagt en hoor ook nooit dat ie te klein zou zijn

Zou hetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Natuurlijk klagen ze niet, vinden ze zielig.

Ach ik denk dat als je boven/rond de 14/15 cm zit, je wel goed zit.quote:

Ik zit maar te dollen ben niet onzeker ofzo, ik weet dat ie groot genoeg is voor de ladiesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ach ik denk dat als je boven/rond de 14/15 cm zit, je wel goed zit.
Maar Fok! standards vereisen natuurlijk 30+cm.

Ze heeft die sletjes aangesproken en zei zeiden meteen sorry omdat ze ook over haar aan het praten warenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:09 schreef vinnieboy het volgende:
En heeft je hoer die andere sletjes al gemept?
 Het scheelt een paar jaar tussen hen dus ze waren meteen bang. De sletjes zijn nu op vakantie ligt vast ergens op hun rug.
 Het scheelt een paar jaar tussen hen dus ze waren meteen bang. De sletjes zijn nu op vakantie ligt vast ergens op hun rug.

quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:50 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ze heeft die sletjes aangesproken en zei zeiden meteen sorry omdat ze ook over haar aan het praten warenHet scheelt een paar jaar tussen hen dus ze waren meteen bang. De sletjes zijn nu op vakantie ligt vast ergens op hun rug.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |