Gisteren toen ging ik drinken samen met wat vrienden en een meid die mij al een hele tijd leuk vindt en haar beste vriendin. Ze heeft dus over mij gehoord dat ik een seksrelatie met een blondje heb.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ook ik adviseer je hier een topic over te openen.
De TT: 'Lelijke jaloerse hoer slaat me in mijn gezicht.'
Inderdaad, ik ga niet voor de derde keer dit verhaal lezen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Dit was al een klb topic en het stond al in het kleine klachten topic, toch?
Ja eigenlijk wel maar moest gewoon een apart topic zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Dit was al een klb topic en het stond al in het kleine klachten topic, toch?
Ik had gewoon een Falcon Punch moeten doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik had haar kapot gemaakt. Je moet laten zien wie de sterkste is TS
Kun je nu niet beter een dagboek gaan kopen dan ofzo? Daar kun je vast wel wat frustratie in kwijt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar moest gewoon een apart topic zijn.
Ik las wat anders en dacht dat je achter het station werktequote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Spacevietnamees het volgende:
aangezien ik op het werk continu met een pen in mijn handen sta.
Dan had je het wel geweten, zeker?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las wat anders en dacht dat je achter het station werkte
Je staat dus achter het station in je C&A-''pak'' en je trekt oudere mannen af voor bier.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ja klopt maar sta daar in mijn secretaris outfit vandaar die pen.
Iedereen weet beste kwaliteit/kwantiteit... 5 dolla + long time.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan had je het wel geweten, zeker?
Mijn andere klacht is dat ik die avond niet heb geneukt.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef AffenStrudel het volgende:
Dit is al derde keer vanavond TS, en dat op een zondag.
Props.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |