Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r gaat slapen. Bedankt voor de muziekjens vanavond.
een wie wat ?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he
Ik had een verjaardag![]()
Gelijk even de laptop van mijn oom gefixtVan de week de laptop van mijn tante doen
Zo'n game tester lijkt me wel wat
Maar er worden er dan genoeg maar 1x genoemdquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja in een algehele ranglijst als het goed is.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja wtf man hoe moet ik aan foto's van knetter en faye en C_A komengeen carooltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.myr of huppel?
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja wtf man hoe moet ik aan foto's van knetter en faye en C_A komenWe hebben alle 3 een foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, dan versla ik je met nog meer verschilquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he
Ik had een verjaardag![]()
Gelijk even de laptop van mijn oom gefixtVan de week de laptop van mijn tante doen
Zo'n game tester lijkt me wel wat
Mag er maar 3 sturenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen carooltjemyr of huppel?
Ik heb al knetter.rar gemaakt enzo hoorquote:
Huppelquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen carooltjemyr of huppel?
doe mij ook eens sturen danquote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mag er maar 3 sturen
[..]
Ik heb al knetter.rar gemaakt enzo hoor
Steven heeft die dus echt gemaaktquote:
Jij mij verslaanquote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel, dan versla ik je met nog meer verschil
Ow wordt jij ook al voor dat soort klusjes misbruikt
Doe maar, ik ben er overdag niet helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mij verslaan![]()
Ik ga morgen heel de dag oefenen
Ja ik ben de laptop/pc dokter
Webcam werkte nietHeb me rot zitten zoeken, drivers opnieuw geinstalleerd,was het nog niet opgelost. Moest je dat klereding aanzetten met FN/F9
![]()
Kutding
blondquote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mij verslaan![]()
Ik ga morgen heel de dag oefenen
Ja ik ben de laptop/pc dokter
Webcam werkte nietHeb me rot zitten zoeken, drivers opnieuw geinstalleerd,was het nog niet opgelost. Moest je dat klereding aanzetten met FN/F9
![]()
Kutding
ach ja.. tis maar waar je je tijd aan wilt bestedenquote:
Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |