Iets met haat voor kleine kinderen.quote:
Ja, daar ben ik heel dankbaar voor hoor maak je maar geen zorgen, alleen die rust en stilte...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hem geopend heb, potjandrie.
Oké oké.quote:
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Ik vraag me af waarom ik bij jou toch altijd een man van minstens in de dertig in gedachten had.
Oké, gelukkig. Tsja, kan er niets aan doen, sorry.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik heel dankbaar voor hoor maak je maar geen zorgen, alleen die rust en stilte...
Ik zou het ook niet wetenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké oké.
Ik vraag me af waarom ik bij jou toch altijd een man van minstens in de dertig in gedachten had.
Is iBenny een man?quote:
Kutlevenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Arnhem/4057527
Volwassen postgedrag, ofzo?quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Volwassen postgedrag, ofzo?
Ik kwam over als 15 jarige bij monkyyy.
Ja man.quote:
Dat had ik dan weer gewoon helemaal niet verwacht zegmaarquote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je bent dus geen 15?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je komt gewoon érg volwassen over ofzo dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten... je bent niet de eerste die het zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |