Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering"quote:
Ja het is wederom ongelofelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Mooohhhh, hij/zij/het wordt wel in no time geaccepteerd door de heersende beestenboel héEcht heerlijk hoor, scheelt je veel gedoe en stress
A hot lesbian affair!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering" [ afbeelding ]
Hey!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is wederom ongelofelijk
We zoeken ze goed bij elkaar kennelijk of het is puur toeval. Boor en Beetle zijn helemaal dol op elkaar en Bink en Beetle worden ook al klef. En Bink is normaal écht geen gezellig-kom-maar-bij-me-liggen type.
(Hoi)
Ik zeg : Doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffff ik lig al in bed maar ik kan gewoon ECHT niet slapen, ben klaarwakker!
Dus ik kom jullie nog even vervelen
En ik twijfel of ik niet gewoon een fles glas wijn zal nemen, omdat het kan
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?quote:
None of the abovequote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?
Pina Colada, Malibu en Pasoa is ook goed
Jezus fuck!quote:
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg : Doen.
Ik heb een borrel gehad. Verrassend hea?
Ik heb rode wijn, witte wijn en greys-blikjesquote:
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoEn ik heb geen kleren aan dus ik durf niet zo goed
Ik blijf wel liggen
Twee (dichte) flessen Sheridan'squote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck!
Heb je überhaupt drank in huis?![]()
Jézus, wijfquote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoEn ik heb geen kleren aan dus ik durf niet zo goed
Ik blijf wel liggen
Wat zijn Greys-Blikjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb rode wijn, witte wijn en greys-blikjes
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee (dichte) flessen Sheridan's
En whisky.
trust!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!Of erger nog: Sawyer!
![]()
Ik ga slapen
Rode vodka heb jij!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee (dichte) flessen Sheridan's
En whisky.
Mijn beeb kan er ook wat vanquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ben ik dan de enige hier met een normale drank voorraad?
Nee maar de buren aan de achterkant wel, mn rolgordijnen zijn niet dichtquote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!Of erger nog: Sawyer!
![]()
Ik ga slapen
Pfffquote:
Greys, wat zit daar ook alweer in?quote:
Ja wij drinken het hele jaar niet alleen van Juli tot begin September lusten we wel een wijntje of een biertjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfff
-2 kratten bier
-1 fles Malibu
-4 flessen rode Vodka
-1 fles Amaretto
-1 fles Apfelkorn
-1 fles Pina colada
-2 Flessen pasoa
Ik moet nodig aanvullen
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, wat zit daar ook alweer in?Passoa-jus?
ah, iets met jus iigquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Bier heb ik ook nog wel denk ik
laat maar
Ik zuip gewoon het hele jaar doorquote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja wij drinken het hele jaar niet alleen van Juli tot begin September lusten we wel een wijntje of een biertje
Hehe, goed bezig.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon het hele jaar door
ik had van alle flessen waar 1 staat, 2Volgende maand naar mijn ouders en dan maar weer eens in Duitsland inslaan.
beetle heeft 101 dalmatiërs eker niet geienquote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Mag hoor![]()
Beetle vindt alle dieren leuk, behálve een grote dalmatiër op het hondenstrandje
Daar was hij bang voor. De rest maakte allemaal niet uit, groot of klein.
Charming, 'ey?
[ afbeelding ]
Doordeweeks kan ook op maandag, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden wat is afgezet, zou wel leuk zijn..lekker los rennen.
Ik kan ook doordeweeks, maar dat weekend kan ook wel. Volgens mij hoef ik dan niet weg verder
Eker niet geienquote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
beetle heeft 101 dalmatiërs eker niet geien
kap9otte lapt9op, ik heb geen laatste letter van het alfabet.quote:
Geft neit heur; wei znappen h3t welquote:Op maandag 18 juli 2011 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
kap9otte lapt9op, ik heb geen laatste letter van het alfabet.
met natuur en geschiedenis ben ik wel even 9oet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef Strega het volgende:
Greys, wat een heerlijke foto's! Geweldig zo als dat klikt!![]()
Hara, hele fijne vakantie gewenst, als je van stenen en mineralen houdt kun je hart ophalen in Bentheim.![]()
Rewimo, maak er morgen een hele fijne dag van!![]()
![]()
Oh-Oh lekker weer daar nog bij jou en leuke pics, hier zeikt het de hele middag al van de regen.
Maar ik had wel godinnelijk gekookt!
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik zou geen afgezet veldje weten eigenlijk
We kunnen ook ergens halverwege afspreken hoor, of bij jou in de buurt, als jij ergens een afgezet stuk weet waar ze los kan? Volgend weekend kan ik niet, het weekend er op wel!
Ja, daarom! Veel plezier!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
met natuur en geschiedenis ben ik wel even 9oet.
Nee helemaal niet te ver!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Zoetermeer (rokkeveen) is zeker tever rijden om te oefenen ?
daar is een fijn veldje, hek erom en een watertje om te zwemmen ernaast her en der wat bosjes, en bankjes om op te zitten![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helemaal niet te ver!Da's vijf/tien minuten rijden ofzo! Dank je!
Het is precies dat veldje dus dat ik zie via je linkje? Wat is de straatnaam, weet je dat?
En het hek is een hoog genoeg om niet gemakkelijk overheen te springen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja aan het eind bij de witgeellaan, die sigaar zegmaar
die van mij springen niet zo hoog iigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En het hek is een hoog genoeg om niet gemakkelijk overheen te springen?
ja speciaal hondenveldjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Klinkt ideaal! Is dat speciaal een losloopveldje?
quote:
We zitten hier 2,5 meter bij elkaar vandaanquote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Oognip het volgende:
Whehe ook Rewimo praat via internet met haar man
Dank je welquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, alvast gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk. Zijn jullie al lang samen?
Zaterdag ook goed?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef Strega het volgende:
Rewimo, maak er morgen een hele fijne dag van!![]()
![]()
Dat was echt een hele speciale dag die jullie alleen hebben meegemaaktquote:Op maandag 18 juli 2011 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen
[..]
We zitten hier 2,5 meter bij elkaar vandaanErg vermoeiend dat roepen steeds
[..]
Dank je welWe hebben elkaar nog net voor de milenniumwissel voor het eerst ontmoet, op 39 december 1999
[..]
Zaterdag ook goed?Dank je wel hoor
Beter geslapen dan de afgelopen twee nachten maar ik loop nog steeds leegThuisblijven dus maar vandaag.
Ja goed hèquote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef indaha het volgende:
Dat was echt een hele speciale dag die jullie alleen hebben meegemaakt
Party like it's 1999quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:27 schreef Rewimo het volgende:
't Was nog wel op Nyenrode, dus dat klinkt altijd wel leuk als we dat zeggen als ze vragen waar we elkaar hebben leren kennen
hihi, je noemde bal en Nijenrode in een zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:34 schreef Rewimo het volgende:
Het is hier tenminste droog. Al waai je wel uit je hemd.
Ik ben al voor zijn overgangsrapport op zoek naar een hanger van het sterrenteken leeuw, de abstracte vorm, aan een leren of rubberen koord. Ik dacht dat dat makkelijk zou zijn,maar wat hij wil is moeilijk te vinden. Ik vond er een op amazon, maar die levert het niet in nederland.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Een sieraad? Of is hij daar geen type voor?
quote:
Dat is echt lastig he? Ik wil er ook al heel erg lang één maar heb er nog geen gevonden. Ik heb zelf overwogen om dan maar een kleine tatoeage te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben al voor zijn overgangsrapport op zoek naar een hanger van het sterrenteken leeuw, de abstracte vorm, aan een leren of rubberen koord. Ik dacht dat dat makkelijk zou zijn,maar wat hij wil is moeilijk te vinden. Ik vond er een op amazon, maar die levert het niet in nederland.
Staat het misschien op amazon.de? Dan zou je hem hier kunnen laten leverenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben al voor zijn overgangsrapport op zoek naar een hanger van het sterrenteken leeuw, de abstracte vorm, aan een leren of rubberen koord. Ik dacht dat dat makkelijk zou zijn,maar wat hij wil is moeilijk te vinden. Ik vond er een op amazon, maar die levert het niet in nederland.
Goeiemorgen senes.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is echt lastig he? Ik wil er ook al heel erg lang één maar heb er nog geen gevonden. Ik heb zelf overwogen om dan maar een kleine tatoeage te doen.
Goedemorgen trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom je aan je eczeem? Bekende reden? Ik had het laatst ook op mijn oogleden, maar de zalf van de dokter heeft me wel geholpen. Heb het nu alleen nog aan mijn oor, maar mijn luimen zijn tenminste weer van normale proporties.quote:Hoewel..goed... Ik heb geloof ik twee uurtjes geslapen, mijn oogleden zijn opgezwollen door exceem en mijn nek en schouders zitten nog steeds vast dus echt heel goed is de ochtend voor mij nog niet.
Nu eerstUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Staat het misschien op amazon.de? Dan zou je hem hier kunnen laten leveren
Rustig op gang komen dan maar, beterschap!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is echt lastig he? Ik wil er ook al heel erg lang één maar heb er nog geen gevonden. Ik heb zelf overwogen om dan maar een kleine tatoeage te doen.
Goedemorgen trouwens![]()
Hoewel..goed... Ik heb geloof ik twee uurtjes geslapen, mijn oogleden zijn opgezwollen door exceem en mijn nek en schouders zitten nog steeds vast dus echt heel goed is de ochtend voor mij nog niet.
Nu eerst
Je weet nooit, en hier laten leveren mag altijdquote:Op maandag 18 juli 2011 08:52 schreef nokwanda het volgende:
Ga ik even opzoeken. Ik zag het op amazon US, maar wie weet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen senes.Nee geen bekende reden, ik heb allerlei vage allergieklachten waaronder eczeem, maar uit geen enkele test komt een allergie dus geen idee. Tabletjes en zalf helpen idd wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe kom je aan je eczeem? Bekende reden? Ik had het laatst ook op mijn oogleden, maar de zalf van de dokter heeft me wel geholpen. Heb het nu alleen nog aan mijn oor, maar mijn luimen zijn tenminste weer van normale proporties.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Een sushi-etentje had ik ook al bedacht, voor erbij om het te vieren. En di etattoo mag ie al lang ger van mij. Maar ik wilde wel dat ie er goed over zou nadenken. Een piercing mocht ie ook al van mij vanaf zijn 16de. Maar daar heeft ie ook vanaf gezien.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik gaf m die tattoo lekker zelf.
Zou willen dat ik dat van mn ouders gekregen had, das een kado waar je echt je leven lang plezier van hebt.
Ik heb nooit een kado gehad dat ik me nog kan heugen eigenlijk.
Ik wacht nog steeds op het Japans etentje dat mn moeder me beloofde voor mn eindexamen
Bij mij komt het ook steeds terug hoor. Maar ik moet nog steeds bloed gaan prikken om te zoeken naar allergieen. Alleen heb ik nu geen zin om naar het ziekenhuis te fietsen met dit takkeweer, en ik kan alleen op maandag, of ik moet een paar uur vrij nemen van mijn werk. En daar heb ik dan ook geen puf in.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee geen bekende reden, ik heb allerlei vage allergieklachten waaronder eczeem, maar uit geen enkele test komt een allergie dus geen idee. Tabletjes en zalf helpen idd wel wat
idd wel leuk, maar net niet dat wat ik nu voor hem zoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:03 schreef senesta het volgende:
Hier hadden ze twee jaar terug nog wel eens leuke dingentjes: http://www.hetchakrasteentje.nl/
Ik weet het, ze hebben nu ook echt niet veel.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
idd wel leuk, maar net niet dat wat ik nu voor hem zoek.
Ik heb echt al in frankrijk, belgie, engeland en waar ik ook maar kom in Nederland gezocht en nu al maanden niets gevonden. Ik zoek echt al sinds maart.
Ik vind helaas niet precies dezelfde maar misschien zit er iets anders bij? http://www.amazon.de/s/re(...)=UTF8&qid=1310973123quote:Op maandag 18 juli 2011 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Dit is wat hij wil:
http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=B001KYBC8O
Mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Dit is wat hij wil:
http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=B001KYBC8O
oew, die is wel mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef oh-oh het volgende:
http://cgi.ebay.com/Leo-B(...)&hash=item5d2d7e460e
Die vind ik wel heel erg Hakuna Matataquote:Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oew, die is wel mooi
En deze op de duitse vond ik ook wel bij hem passen, hoewel anders
http://www.amazon.de/DonD(...)d=1310973291&sr=8-26
quote:
Dat is em. Maar die gaat ook via Amazon.com en om de een of andere vage reden kunnen ze niet verschepen naar mijn adres. Geen idee waarom.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:21 schreef Barbaaf het volgende:
Hier hebben ze 'm ook: http://watchpartsusa.com/(...)ess/M/B001KYBC8O.htm
Mogge
Tuurlijk, dat wilde ik juist voorstellenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef nokwanda het volgende:
Dat is em. Maar die gaat ook via Amazon.com en om de een of andere vage reden kunnen ze niet verschepen naar mijn adres. Geen idee waarom.
Rewimo, mag ik eens proberen of ze em wel naar jouw adres kunnen versturen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:26 schreef senesta het volgende:
http://www.takibox.com/gr(...)renbeeld-vissen.html
quote:De hanger is gemaakt van erg zilver
Goedemorgenquote:
Ik las het. Helder en scherp tot het laatste moment, dat is toch wel weer mooiquote:
werd wakker met dat bericht op de wekkerradio. Mooie vent was dat. (niet als in knap,maar als in mens)quote:
The hilllllllssss are aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeee...quote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Mn foto's zien er op groot scherm toch altijd weer anders uit.
Ik moest vet lachen om deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lompe kloot is het toch ook
+1quote:Op maandag 18 juli 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij zit het in de lucht of zo hoor, Sjon loopt ook zn grenzen weer es te verkennen al de hele week
En ET piept als hij haar aankijkt al alsof ze vermoord gaat worden dus dan kun je je misschien indenken wat een herrie dit geeft. Grappig is ook wel dat ze nu zelf Hummer weer loopt uit te dagenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:57 schreef nokwanda het volgende:
Dankzij Rewimo![]()
Dit gaat em worden: http://www.edelwert.de/pr(...)-Loewe-FL-Paris.html
Wat een kattetuig. Senes, van die laatste foto kun je echt vanalles en ook niets maken. Hij's leuk
Midden in de nacht begon Donna hier weer. Ze liet haar oorlogsalarm afgaan. Merlijn zat voor haar plekkie alleen maar naar haar te staren. Vindt ie leuk
Het is hier echt bar en boosquote:Op maandag 18 juli 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Hier regent het ook niet, maar de zon is net vertrokken ook
Zo kom je wel toe aan geschiedenis en natuurquote:Op maandag 18 juli 2011 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Eins zwei drei! Zo kom ik Duitsland wel door,toch?
Hier het weer ook kak
Logeer je in de Einbahnstrasse?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hier het weer ook kak
Ach, het neerslagtekort is inmiddels weer normaalquote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is hier echt bar en boos![]()
Alleen maar regen, regen, regen
En natuurlijk weer een week door het dolle heen als ze terug zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ow Sjon zat vanmorgen ook weer eens ouderwets te brullen in de bus de hele weg.
Want de kindjes zijn er niet.
One week down, only 5 more to go.
Hopelijk is ie t vergeten over een paar weken
Die ligt toch in het dorpje Ausfahrt?quote:
Nein toet mier leitquote:Op maandag 18 juli 2011 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hier het weer ook kak
Nou, dat lijkt me niet heel handigquote:
Die ken ik! Es tut mir leid aber ich spreche kein Deutch!quote:
Het zijn er welgeteld 4quote:Op maandag 18 juli 2011 10:10 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, dat lijkt me niet heel handig
Die ken ik! Es tut mir leid aber ich spreche kein Deutch!Ik weet nooit of het kein of keine of keinen is
Ik vond die miljoen naamvallen echt te stom om het te gaan leren
Het is best opvallend dat er veel Duitsers in de grensstreek Nederlands spreken.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het zijn er welgeteld 4Maar het blijft lastig ja.
Het zal Duitsers overigens Wurscht zijn of je keine, kein of keinen zegt. Zolang je enigszins verstaanbaar Duits praat gaat het prima. Vaak praat ik hier Duits tegen Duitsers die vervolgens hun Nederlands op mij uitproberen. Spreek ik Duits tegen hem en hij Nederlands tegen mij
Wurd up. Als ze toch van alles tussendoor krijgt hoeft ze ook niet goed te gaan eten. Ik denk dat ze dan na een paar dagen ook al veel beter eet hoor, en niet een week zonder eten gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou geloof ik eerst een dag heel streng zijn, en juist minder vaak gaan aanbieden en enkel nog uit de bak.
Zodat Bietje niet leert dat bietsen loont
Maar ook geen kauwstaafje dan enzo? Of lamsblokje van Carnibest als ze iets goed gedaan heeft met zitten oefenen enzo?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:39 schreef oh-oh het volgende:
You stupid woman![]()
Maarre, ik zou gewoon echt ff een paar dagen heel streng zijn, minder vaak geven en geen tussendoortjes.
Wedden dat ze niet dood zal gaan van de honger?
Tot ze dr gewone voer vreet zou ik het niet doen neequote:Op maandag 18 juli 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook geen kauwstaafje dan enzo? Of lamsblokje van Carnibest als ze iets goed gedaan heeft met zitten oefenen enzo?Helemaal NIETS?
Nee maar ik las dat als je iets vindt dat ze HEEL lekker vinden (yoghurt, kattenvoer, anything) en je doet een theelepeltje (want meer was het niet) door het voer dat ze moeten leren eten, dat dat nog wel eens kan werkenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Dan zoek je voer dat ze wel lust, je hoeft toch niet persé cb te voeren?
Kattenvoer zou ik dan weer niet geven, das heul nie gezond voor de hond.
Oh da's wel een beetje lastig belonen dan met oefenenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tot ze dr gewone voer vreet zou ik het niet doen nee
Dat deden T&L hier eerst ook, totdat ze door kregen dat die bak toch wel gevuld werd zodra de bodem in zicht kwam en nu gaat dat superquote:Op maandag 18 juli 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Als ze de hele dag brokjes laat staan gaat Beetle die overal verstoppen en gaat Bink ze allemaal opeten
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Greys, kun je geen brokjes neerzetten op een plek waar Bink niet bij kan?
Ik vind het persoonlijk ideaal dat we hier gewoon de hele dag brokjes hebben staan![]()
Heb gisteren ons tuig gewogen ivm ontwormen en ontvlooien, de lichtste is 3,8 en de zwaarste 2 zijn 6,9
Eentje is een Britse Korthaar en die zijn nou eenmaal zwaar, de andere is "gewoon" een kat uut Drenthe die heel groot is en hoog op den pootjes staat.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo zwaar is onze grootste kater zelfs nooit geweest
Kan me voorstellenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Eentje is een Britse Korthaar en die zijn nou eenmaal zwaar, de andere is "gewoon" een kat uut Drenthe die heel groot is en hoog op den pootjes staat.
Ze zijn geen van beide vadsig ofzo.
Maar ik schrok idd ook wel ff ja![]()
Laat oh-oh ze opsturen; die stikt van de avvecatenquote:En nu moet ik naar de DA om Advocate-pipetjes....maar het hoost hier
2,7quote:Op maandag 18 juli 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Wij hebben:
Poekie: 2.7kg
Pluim: 3.7kg
Fritz: 3.8kg
Sooty: 4.3kg
Beppie: 4.7kg
[..]
Laat oh-oh ze opsturen; die stikt van de avvecaten
Wat een lichtgewichtjesquote:Op maandag 18 juli 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Wij hebben:
[..]
Forse main coon. Ze is poes, maar heeft een ruim katerformaat, ook in lengte en groottequote:
Het is ook echt een ukkie; net iets groter dan een teenslipperquote:
ET is 4,7 kilo,quote:Op maandag 18 juli 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Wij hebben:
[..]
Och ja, de slipperknuffelaarquote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is ook echt een ukkie; net iets groter dan een teenslipper
[ afbeelding ]
Ze was ook heel klein als baby-poes, en het is eigenlijk nooit meer echt iets geworden
[ afbeelding ]
Die is echt mini. Wij hadden ooit ook een hele kleine witte kat. Die is alleen doodgereden.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was ook heel klein als baby-poes, en het is eigenlijk nooit meer echt iets geworden
[ afbeelding ]
Dat hoofdquote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer vertrek je? Vandaag al?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou het niet steeds blijven aanbieden, maar 's ochtend en 's avonds en misschien 's middags een keer. Na tien minuten weer weghalen. Als je elk uur weer aankomt met de voerbak leert ze niet dat ze wel echt moet gaan eten.
Kat naar 't pension gebracht, voer vergeten. Kan ik weer heen naar zo'n kutdorp ergens in de buurt waar je niet met vijf minuten bent
Ah ze is wel blijquote:Op maandag 18 juli 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je? Vandaag al?
Ik moet nog teruglezen
Je dagelijkse portie Beetle!
[ afbeelding ]
Vrouwe geef ons heden onze dagelijkse Beetlebabyquote:Op maandag 18 juli 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je? Vandaag al?
Ik moet nog teruglezen
Je dagelijkse portie Beetle!
[ afbeelding ]
Cute hequote:
Ze wil pleasen, leuk!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Cute he
En ze ging net buiten een paar keer al zitten terwijl ze naast me stond, toen ik het vroeg!
Gister moesten we dan nog voor haar gaan staan en hand uitsteken en ZIT zeggen, nu deed ze het al gewoon naast me zonder hand er bij
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze wil pleasen, leuk!
Ga je nog cursus met haar doen of zo? Vind ze misschien wel leuk
Ja die hond weegt wel meer toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 11:54 schreef Greys het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAA
Volgens mij was de weegschaal bij het gastgezin kapot
De eerste keer dat wij daar kwamen (9 dagen geleden dus) was ze de dag er voor gewogen en woog ze 3.8. Heeft ze een paar keer herhaald. Maar volgens mij klopt dat niet.quote:
Ja als die hond maar 3,8 woog..was het echt een anorexia hond. Jules is denk ik kleiner en die weegt al 7,5 kg en zij is heel slank.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
De eerste keer dat wij daar kwamen (9 dagen geleden dus) was ze de dag er voor gewogen en woog ze 3.8. Heeft ze een paar keer herhaald. Maar volgens mij klopt dat niet.
Nu is mijn digitale weegschaal wel deaud, maar op de gewone zit er bijna 6 kilo verschil tussen met hond en zonder hond
Oh die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik ken haar geeneens. Bij Kees![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Schouders zijn 32 cm hoog!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Meet dr schofthoogte es goed Greys?
Ff de hond naast de muur zetten rechtop.
Met een potlood een puntje zetten van op dr schouders op de muur en dat dan vanaf de grond goed opmeten.
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:12 schreef indaha het volgende:
Dat is nu mijn Binky die houdt meer van mensen dan van katten en wil de hele dag knuffelen
Hier komt nu eindelijk de zon een beetje door.quote:
Over 10 minuten is het weer droog voor een uurtjequote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaay voor de neuroloog die je gezeur niet meer aan kon horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |