Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering"quote:
Ja het is wederom ongelofelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Mooohhhh, hij/zij/het wordt wel in no time geaccepteerd door de heersende beestenboel héEcht heerlijk hoor, scheelt je veel gedoe en stress
A hot lesbian affair!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering" [ afbeelding ]
Hey!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is wederom ongelofelijk
We zoeken ze goed bij elkaar kennelijk of het is puur toeval. Boor en Beetle zijn helemaal dol op elkaar en Bink en Beetle worden ook al klef. En Bink is normaal écht geen gezellig-kom-maar-bij-me-liggen type.
(Hoi)
Ik zeg : Doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffff ik lig al in bed maar ik kan gewoon ECHT niet slapen, ben klaarwakker!
Dus ik kom jullie nog even vervelen
En ik twijfel of ik niet gewoon een fles glas wijn zal nemen, omdat het kan
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?quote:
None of the abovequote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?
Pina Colada, Malibu en Pasoa is ook goed
Jezus fuck!quote:
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg : Doen.
Ik heb een borrel gehad. Verrassend hea?
Ik heb rode wijn, witte wijn en greys-blikjesquote:
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoEn ik heb geen kleren aan dus ik durf niet zo goed
Ik blijf wel liggen
Twee (dichte) flessen Sheridan'squote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck!
Heb je überhaupt drank in huis?![]()
Jézus, wijfquote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoEn ik heb geen kleren aan dus ik durf niet zo goed
Ik blijf wel liggen
Wat zijn Greys-Blikjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb rode wijn, witte wijn en greys-blikjes
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee (dichte) flessen Sheridan's
En whisky.
trust!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!Of erger nog: Sawyer!
![]()
Ik ga slapen
Rode vodka heb jij!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee (dichte) flessen Sheridan's
En whisky.
Mijn beeb kan er ook wat vanquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ben ik dan de enige hier met een normale drank voorraad?
Nee maar de buren aan de achterkant wel, mn rolgordijnen zijn niet dichtquote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!Of erger nog: Sawyer!
![]()
Ik ga slapen
Pfffquote:
Greys, wat zit daar ook alweer in?quote:
Ja wij drinken het hele jaar niet alleen van Juli tot begin September lusten we wel een wijntje of een biertjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfff
-2 kratten bier
-1 fles Malibu
-4 flessen rode Vodka
-1 fles Amaretto
-1 fles Apfelkorn
-1 fles Pina colada
-2 Flessen pasoa
Ik moet nodig aanvullen
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, wat zit daar ook alweer in?Passoa-jus?
ah, iets met jus iigquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Bier heb ik ook nog wel denk ik
laat maar
Ik zuip gewoon het hele jaar doorquote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja wij drinken het hele jaar niet alleen van Juli tot begin September lusten we wel een wijntje of een biertje
Hehe, goed bezig.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon het hele jaar door
ik had van alle flessen waar 1 staat, 2Volgende maand naar mijn ouders en dan maar weer eens in Duitsland inslaan.
beetle heeft 101 dalmatiërs eker niet geienquote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Mag hoor![]()
Beetle vindt alle dieren leuk, behálve een grote dalmatiër op het hondenstrandje
Daar was hij bang voor. De rest maakte allemaal niet uit, groot of klein.
Charming, 'ey?
[ afbeelding ]
Doordeweeks kan ook op maandag, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden wat is afgezet, zou wel leuk zijn..lekker los rennen.
Ik kan ook doordeweeks, maar dat weekend kan ook wel. Volgens mij hoef ik dan niet weg verder
Eker niet geienquote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
beetle heeft 101 dalmatiërs eker niet geien
kap9otte lapt9op, ik heb geen laatste letter van het alfabet.quote:
Geft neit heur; wei znappen h3t welquote:Op maandag 18 juli 2011 00:33 schreef Harajuku. het volgende:
kap9otte lapt9op, ik heb geen laatste letter van het alfabet.
met natuur en geschiedenis ben ik wel even 9oet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef Strega het volgende:
Greys, wat een heerlijke foto's! Geweldig zo als dat klikt!![]()
Hara, hele fijne vakantie gewenst, als je van stenen en mineralen houdt kun je hart ophalen in Bentheim.![]()
Rewimo, maak er morgen een hele fijne dag van!![]()
![]()
Oh-Oh lekker weer daar nog bij jou en leuke pics, hier zeikt het de hele middag al van de regen.
Maar ik had wel godinnelijk gekookt!
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik zou geen afgezet veldje weten eigenlijk
We kunnen ook ergens halverwege afspreken hoor, of bij jou in de buurt, als jij ergens een afgezet stuk weet waar ze los kan? Volgend weekend kan ik niet, het weekend er op wel!
Ja, daarom! Veel plezier!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
met natuur en geschiedenis ben ik wel even 9oet.
Nee helemaal niet te ver!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Zoetermeer (rokkeveen) is zeker tever rijden om te oefenen ?
daar is een fijn veldje, hek erom en een watertje om te zwemmen ernaast her en der wat bosjes, en bankjes om op te zitten![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helemaal niet te ver!Da's vijf/tien minuten rijden ofzo! Dank je!
Het is precies dat veldje dus dat ik zie via je linkje? Wat is de straatnaam, weet je dat?
En het hek is een hoog genoeg om niet gemakkelijk overheen te springen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja aan het eind bij de witgeellaan, die sigaar zegmaar
die van mij springen niet zo hoog iigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En het hek is een hoog genoeg om niet gemakkelijk overheen te springen?
ja speciaal hondenveldjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
Klinkt ideaal! Is dat speciaal een losloopveldje?
quote:
We zitten hier 2,5 meter bij elkaar vandaanquote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Oognip het volgende:
Whehe ook Rewimo praat via internet met haar man
Dank je welquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef nokwanda het volgende:
@Rewimo, alvast gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk. Zijn jullie al lang samen?
Zaterdag ook goed?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef Strega het volgende:
Rewimo, maak er morgen een hele fijne dag van!![]()
![]()
Dat was echt een hele speciale dag die jullie alleen hebben meegemaaktquote:Op maandag 18 juli 2011 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen
[..]
We zitten hier 2,5 meter bij elkaar vandaanErg vermoeiend dat roepen steeds
[..]
Dank je welWe hebben elkaar nog net voor de milenniumwissel voor het eerst ontmoet, op 39 december 1999
[..]
Zaterdag ook goed?Dank je wel hoor
Beter geslapen dan de afgelopen twee nachten maar ik loop nog steeds leegThuisblijven dus maar vandaag.
Ja goed hèquote:Op maandag 18 juli 2011 07:55 schreef indaha het volgende:
Dat was echt een hele speciale dag die jullie alleen hebben meegemaakt
Party like it's 1999quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:27 schreef Rewimo het volgende:
't Was nog wel op Nyenrode, dus dat klinkt altijd wel leuk als we dat zeggen als ze vragen waar we elkaar hebben leren kennen
hihi, je noemde bal en Nijenrode in een zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:34 schreef Rewimo het volgende:
Het is hier tenminste droog. Al waai je wel uit je hemd.
Ik ben al voor zijn overgangsrapport op zoek naar een hanger van het sterrenteken leeuw, de abstracte vorm, aan een leren of rubberen koord. Ik dacht dat dat makkelijk zou zijn,maar wat hij wil is moeilijk te vinden. Ik vond er een op amazon, maar die levert het niet in nederland.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:39 schreef Rewimo het volgende:
Een sieraad? Of is hij daar geen type voor?
quote:
Dat is echt lastig he? Ik wil er ook al heel erg lang één maar heb er nog geen gevonden. Ik heb zelf overwogen om dan maar een kleine tatoeage te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben al voor zijn overgangsrapport op zoek naar een hanger van het sterrenteken leeuw, de abstracte vorm, aan een leren of rubberen koord. Ik dacht dat dat makkelijk zou zijn,maar wat hij wil is moeilijk te vinden. Ik vond er een op amazon, maar die levert het niet in nederland.
Staat het misschien op amazon.de? Dan zou je hem hier kunnen laten leverenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben al voor zijn overgangsrapport op zoek naar een hanger van het sterrenteken leeuw, de abstracte vorm, aan een leren of rubberen koord. Ik dacht dat dat makkelijk zou zijn,maar wat hij wil is moeilijk te vinden. Ik vond er een op amazon, maar die levert het niet in nederland.
Goeiemorgen senes.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is echt lastig he? Ik wil er ook al heel erg lang één maar heb er nog geen gevonden. Ik heb zelf overwogen om dan maar een kleine tatoeage te doen.
Goedemorgen trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom je aan je eczeem? Bekende reden? Ik had het laatst ook op mijn oogleden, maar de zalf van de dokter heeft me wel geholpen. Heb het nu alleen nog aan mijn oor, maar mijn luimen zijn tenminste weer van normale proporties.quote:Hoewel..goed... Ik heb geloof ik twee uurtjes geslapen, mijn oogleden zijn opgezwollen door exceem en mijn nek en schouders zitten nog steeds vast dus echt heel goed is de ochtend voor mij nog niet.
Nu eerstUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Staat het misschien op amazon.de? Dan zou je hem hier kunnen laten leveren
Rustig op gang komen dan maar, beterschap!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is echt lastig he? Ik wil er ook al heel erg lang één maar heb er nog geen gevonden. Ik heb zelf overwogen om dan maar een kleine tatoeage te doen.
Goedemorgen trouwens![]()
Hoewel..goed... Ik heb geloof ik twee uurtjes geslapen, mijn oogleden zijn opgezwollen door exceem en mijn nek en schouders zitten nog steeds vast dus echt heel goed is de ochtend voor mij nog niet.
Nu eerst
Je weet nooit, en hier laten leveren mag altijdquote:Op maandag 18 juli 2011 08:52 schreef nokwanda het volgende:
Ga ik even opzoeken. Ik zag het op amazon US, maar wie weet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen senes.Nee geen bekende reden, ik heb allerlei vage allergieklachten waaronder eczeem, maar uit geen enkele test komt een allergie dus geen idee. Tabletjes en zalf helpen idd wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe kom je aan je eczeem? Bekende reden? Ik had het laatst ook op mijn oogleden, maar de zalf van de dokter heeft me wel geholpen. Heb het nu alleen nog aan mijn oor, maar mijn luimen zijn tenminste weer van normale proporties.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Een sushi-etentje had ik ook al bedacht, voor erbij om het te vieren. En di etattoo mag ie al lang ger van mij. Maar ik wilde wel dat ie er goed over zou nadenken. Een piercing mocht ie ook al van mij vanaf zijn 16de. Maar daar heeft ie ook vanaf gezien.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik gaf m die tattoo lekker zelf.
Zou willen dat ik dat van mn ouders gekregen had, das een kado waar je echt je leven lang plezier van hebt.
Ik heb nooit een kado gehad dat ik me nog kan heugen eigenlijk.
Ik wacht nog steeds op het Japans etentje dat mn moeder me beloofde voor mn eindexamen
Bij mij komt het ook steeds terug hoor. Maar ik moet nog steeds bloed gaan prikken om te zoeken naar allergieen. Alleen heb ik nu geen zin om naar het ziekenhuis te fietsen met dit takkeweer, en ik kan alleen op maandag, of ik moet een paar uur vrij nemen van mijn werk. En daar heb ik dan ook geen puf in.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee geen bekende reden, ik heb allerlei vage allergieklachten waaronder eczeem, maar uit geen enkele test komt een allergie dus geen idee. Tabletjes en zalf helpen idd wel wat
idd wel leuk, maar net niet dat wat ik nu voor hem zoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:03 schreef senesta het volgende:
Hier hadden ze twee jaar terug nog wel eens leuke dingentjes: http://www.hetchakrasteentje.nl/
Ik weet het, ze hebben nu ook echt niet veel.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
idd wel leuk, maar net niet dat wat ik nu voor hem zoek.
Ik heb echt al in frankrijk, belgie, engeland en waar ik ook maar kom in Nederland gezocht en nu al maanden niets gevonden. Ik zoek echt al sinds maart.
Ik vind helaas niet precies dezelfde maar misschien zit er iets anders bij? http://www.amazon.de/s/re(...)=UTF8&qid=1310973123quote:Op maandag 18 juli 2011 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Dit is wat hij wil:
http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=B001KYBC8O
Mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Dit is wat hij wil:
http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=B001KYBC8O
oew, die is wel mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 09:15 schreef oh-oh het volgende:
http://cgi.ebay.com/Leo-B(...)&hash=item5d2d7e460e
Die vind ik wel heel erg Hakuna Matataquote:Op maandag 18 juli 2011 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oew, die is wel mooi
En deze op de duitse vond ik ook wel bij hem passen, hoewel anders
http://www.amazon.de/DonD(...)d=1310973291&sr=8-26
quote:
Dat is em. Maar die gaat ook via Amazon.com en om de een of andere vage reden kunnen ze niet verschepen naar mijn adres. Geen idee waarom.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:21 schreef Barbaaf het volgende:
Hier hebben ze 'm ook: http://watchpartsusa.com/(...)ess/M/B001KYBC8O.htm
Mogge
Tuurlijk, dat wilde ik juist voorstellenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:25 schreef nokwanda het volgende:
Dat is em. Maar die gaat ook via Amazon.com en om de een of andere vage reden kunnen ze niet verschepen naar mijn adres. Geen idee waarom.
Rewimo, mag ik eens proberen of ze em wel naar jouw adres kunnen versturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |