Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering"quote:
Ja het is wederom ongelofelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
Mooohhhh, hij/zij/het wordt wel in no time geaccepteerd door de heersende beestenboel héEcht heerlijk hoor, scheelt je veel gedoe en stress
A hot lesbian affair!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dit gaat wel iets verder hoor, dan enkel "verkering" [ afbeelding ]
Hey!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is wederom ongelofelijk
We zoeken ze goed bij elkaar kennelijk of het is puur toeval. Boor en Beetle zijn helemaal dol op elkaar en Bink en Beetle worden ook al klef. En Bink is normaal écht geen gezellig-kom-maar-bij-me-liggen type.
(Hoi)
Ik zeg : Doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffffffffffff ik lig al in bed maar ik kan gewoon ECHT niet slapen, ben klaarwakker!
Dus ik kom jullie nog even vervelen
En ik twijfel of ik niet gewoon een fles glas wijn zal nemen, omdat het kan
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?quote:
None of the abovequote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk Pina Colada, Malibu, Pasoa en Blue Curaçao in huis?
Pina Colada, Malibu en Pasoa is ook goed
Jezus fuck!quote:
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoquote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg : Doen.
Ik heb een borrel gehad. Verrassend hea?
Ik heb rode wijn, witte wijn en greys-blikjesquote:
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoEn ik heb geen kleren aan dus ik durf niet zo goed
Ik blijf wel liggen
Twee (dichte) flessen Sheridan'squote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck!
Heb je überhaupt drank in huis?![]()
Jézus, wijfquote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer uit bed klauteren en een fles ontkurken enzoEn ik heb geen kleren aan dus ik durf niet zo goed
Ik blijf wel liggen
Wat zijn Greys-Blikjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb rode wijn, witte wijn en greys-blikjes
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee (dichte) flessen Sheridan's
En whisky.
trust!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!Of erger nog: Sawyer!
![]()
Ik ga slapen
Rode vodka heb jij!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee (dichte) flessen Sheridan's
En whisky.
Mijn beeb kan er ook wat vanquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Ben ik dan de enige hier met een normale drank voorraad?
Nee maar de buren aan de achterkant wel, mn rolgordijnen zijn niet dichtquote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sjefke je naakt ziet!Of erger nog: Sawyer!
![]()
Ik ga slapen
Pfffquote:
Greys, wat zit daar ook alweer in?quote:
Ja wij drinken het hele jaar niet alleen van Juli tot begin September lusten we wel een wijntje of een biertjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfff
-2 kratten bier
-1 fles Malibu
-4 flessen rode Vodka
-1 fles Amaretto
-1 fles Apfelkorn
-1 fles Pina colada
-2 Flessen pasoa
Ik moet nodig aanvullen
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, wat zit daar ook alweer in?Passoa-jus?
ah, iets met jus iigquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Bier heb ik ook nog wel denk ik
laat maar
Ik zuip gewoon het hele jaar doorquote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja wij drinken het hele jaar niet alleen van Juli tot begin September lusten we wel een wijntje of een biertje
Hehe, goed bezig.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zuip gewoon het hele jaar door
ik had van alle flessen waar 1 staat, 2Volgende maand naar mijn ouders en dan maar weer eens in Duitsland inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |